اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  موسیقی و هنرهای تجسمی

نمایشگاه «هم‌خانه» به تعویق افتاد/ معرفی مدیر جدید روابط عمومی خانه هنرمندان

به دلیل قرمز شدن شرایط کرونایی تهران، افتتاحیه نمایشگاه هنری «هم‌خانه» لغو و به زمان دیگری موکول شد.

نمایشگاه «هم‌خانه» به تعویق افتاد/ معرفی مدیر جدید روابط عمومی خانه هنرمندان

به گزارش خبرنگار تجسمی خبرگزای فارس، نمایشگاه آثار تجسمی هنرمندان افغانستانی مقیم ایران که قرار بود صبح امروز (دوشنبه ۱۶ فروردین) در خانه هنرمندان ایران افتتاح شود، به زمان دیگری موکول شد.

در این نمایشگاه که «هم‌خانه» نام دارد، قرار بود بیش از ۷۰ اثر نقاشی، خوشنویسی، مینیاتور و تذهیب، مجسمه و عکس به نمایش درآید که به دلیل قرمز شدن وضعیت کرونا در شهر تهران، لغو شد.

 

 

* مدیر جدید روابط عمومی خانه هنرمندان ایران منصوب شد

خبر دیگر از خانه هنرمندان ایران اینکه با حکم مجید رجبی معمار مدیرعامل این مرکز، «کیوان کثیریان» به عنوان مدیر جدید روابط عمومی و امور بین‌الملل خانه هنرمندان منصوب شد. پیش از او، مونا رحمانی این مسئولیت را بر عههده داشت.

در بخشی از این حکم آمده است: خانه هنرمندان ایران بیش از هر دوره ای نیازمند توسعه ارتباطات و تعامل مستمر و بهنگام با رسانه‌ها و نهادهای فرهنگی هنری و انعکاس اهداف و برنامه‌ها و فعالیت‌های خویش است.

کثیریان متولد ۱۳۵۰ روزنامه‌گار و منتقد سینما است و سردبیری خبرآنلاین، سردبیری سروش هفتگی، سردبیری ماهنامه هنروتجربه، مدیرمسئولی و صاحب امتیازی دوهفته نامه هنروسینما، سردبیری سایت ایران تئاتر، مدیرمسئولی و سردبیری سایت سینماسینما، پنج دوره دبیری جشن بزرگ‌ منتقدان سینما و چهار دوره مدیریت رسانه و ارتباطات جشنواره جهانی فجر را در کارنامه دارد. او همچنین از سال ۹۲ تاکنون مدیر سینماتِک خانه هنرمندان ایران بوده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول