اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

نظام جمهوری اسلامی ایران در اوج عزت و اقتدار قرار دارد

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: خوشبختانه امروز در شرایط بسیار خوبی پس از پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم به طوری که نظام جمهوری اسلامی ایران در اوج عزت، اقتدار و افتخار قرار دارد که در این میان نقش ورزشکاران و کسب قهرمانی‌های مختلف در مسابقات داخلی و بین المللی به وضوح برای همگان قابل مشاهده است.

نظام جمهوری اسلامی ایران در اوج عزت و اقتدار قرار دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سردار علی رزمجو ظهر امروز در دیدار جمعی از مربیان و ورزشکاران بسیجی استان بوشهر اظهار داشت: خوشبختانه امروز در شرایط بسیار خوبی پس از پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم به طوری که نظام جمهوری اسلامی ایران در اوج عزت، اقتدار و افتخار قرار دارد که در این میان نقش ورزشکاران و کسب قهرمانی‌های مختلف در مسابقات داخلی و بین المللی به وضوح برای همگان قابل مشاهده است.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: اهمیت ورزش و توجه به این مقوله مهم پس از پیروزی انقلاب اسلامی بیش از گذشته شد و امروز همه ما شاهد هستیم که پیروزی در میادین مختلف ورزشی برای کشور ما عزت و اقتدارآفرین است.

وی افزود: ورزش در عرصه‌های مختلف حائز اهمیت بوده و در سلامت روح و جسم انسان در محیط‌های مختلف شخصی و شغلی تأثیرگذار است.

به گزارش فارس، تعدادی از مربیان و ورزشکاران حاضر در این نشست در ادامه به بیان مهم‌ترین مشکلات و مسائل حوزه ورزش بسیج استان بوشهر از جمله نبود سالن ورزشی برای تمرین بعضی از رشته‌های ورزشی و تجهیز پایگاه قهرمانی مقاومت برای استفاده مربیان استان پرداختند و خواستار مرتفع شدن این مشکلات شدند.

فرمانده سپاه استان بوشهر نیز در این دیدار برای پیگیری و حل مشکلات ورزشی بسیج استان بوشهر قول همکاری و مساعدت لازم داد و بر در اختیار گذاشتن سالن‌های ورزشی بسیج در سراسر استان بوشهر به تمام رشته‌های ورزشی مرتبط با مرکز تربیت بدنی و ورزش بسیج سپاه استان بوشهر تأکید کرد.

سردار رزمجو در پایان این دیدار با اهدای هدایایی از زحمات مربیان و ورزشکاران حاضر در این نشست قدردانی کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول