اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

اکران آنلاین «کاشی شماره ۲۹»/ مصطفی زمانی در «بدون قرار قبلی»+عکس

فیلم مستند «کاشی شماره ۲۹» که به فعالیت‌های هنری و آموزشی عباس اکبری و خانه سفال کاشان می‌پردازد، به صورت آنلاین اکران شد.

اکران آنلاین «کاشی شماره ۲۹»/ مصطفی زمانی در «بدون قرار قبلی»+عکس

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس، اکران آنلاین فیلم مستند «کاشی شماره ۲۹» به کارگردانی جابر تواضعی، در سامانه اینترنتی هاشور آغاز شد.

این فیلم به فعالیت‌های هنری و آموزشی عباس اکبری و خانه سفال کاشان می‌پردازد که در زمینه آموزش و گسترش فعالیت‌های مرتبط با سفال، کاشی و سرامیک در کاشان فعالیت می‌کند.

مستند «کاشی شماره ۲۹» اولین تجربه بلند تواضعی در کارگردانی مستند است که در خانه مستند تولید شده و از عوامل دیگر آن می‌توان به عطا پناهی به‌عنوان تهیه‌کننده، ضیاء حاتمی در مقام فیلم‌بردار، هادی بهشتی در مقام صدابردار و اسماعیل ترک‌زاد به‌عنوان تدوین‌گر اشاره کرد.

 

 

* مصطفی زمانی بازیگر فیلم سینمایی «بدون قرار قبلی» شد

با شروع سال جدید نقش‌آفرینی مصطفی زمانی در فیلم «بدون قرار قبلی» به کارگردانی بهروز شعیبی و تهیه‌کنندگی محمود بابایی آغاز شده است.

فیلمبرداری «بدون قرار قبلی» پس از چند روز تعطیلات به مناسبت سال جدید، بار دیگر در شهر مشهد از سر گرفته شده و تا کنون ۳۰ درصد از فیلمبرداری آن به اتمام رسیده است.

«بدون قرار قبلی» پنجمین فیلم سینمایی بهروز شعیبی است که فیلمنامه آن توسط فرهاد توحیدی و مهدی تراب‌بیگی با نگاهی به یکی از داستان‌های مصطفی مستور نوشته شده است.

بر اساس برنامه‌ریزی قبلی با شروع سال جدید ضبط سکانس‌های فیلم با بازی مصطفی زمانی آغاز شده است و حضور او تا پایان فیلم ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول