اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

اداره اطلاعات تنها اسناد را ارائه می‌کند/ تائید یا رد داوطلب در انتخابات شورا بر عهده هیات نظارت است

مدیر‌کل اطلاعات استان آذربایجان‌شرقی گفت: اداره اطلاعات در انتخابات شورا تنها سوابق و مستندات را طبق قانون در اختیار هیات نظارت بر انتخابات می گذارد و تصمیم‌گیری رد و تائید داوطلب بر عهده هیات نظارت بر انتخابات شوراهاست.

اداره اطلاعات تنها اسناد را ارائه می‌کند/ تائید یا رد داوطلب در انتخابات شورا بر عهده هیات نظارت است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، مدیر‌کل اطلاعات استان آذربایجان‌شرقی با اشاره به تعیین صلاحیت‌ها در رده‌های مختلف مدیریتی و انتخابات اظهار داشت: ذره‌ای در انتخابات مجلس و شورا تفاوت قائل نیستیم و اداره اطلاعات در انتخابات شورا تنها سوابق و مستندات را طبق قانون در اختیار هیات نظارت بر انتخابات می‌گذارد و تصمیم‌گیری رد و تائید داوطلب بر عهده هیات نظارت بر انتخابات شوراهاست.

وی همچنین با اشاره به اقدامات اداره‌کل اطلاعات برای جلوگیری از بروز بحران در حوزه کرونا گفت: طی یک‌سال گذشته، مجموع اقدامات صورت گرفته ضمن جلوگیری از کمبود الکل، مواد اولیه تولید محلول‌های ضدعفونی، ماسک، امکانات پزشکی و دارو در مواقع ضروری برای رفع کمبود تجهیزات درمانی نیز اقدام کردیم.

متلاشی شدن شبکه متخلفان وام قرض‌الحسنه با 428 پرونده

این مقام مسوول در بخش دیگری از سخنان خود از متلاشی شدن شبکه متخلفان صدور وام قرض‌الحسنه در استان آذربایجان‌شرقی خبر داد و یادآور شد: در این زمینه 428 پرونده  به ارزش 10 میلیارد تومان تشکیل و به مراجع قضایی تحویل شدند.

جلوگیری از تضییع روزانه 250 میلیون تومان برق مصرفی از بیت‌المال

مدیرکل اطلاعات آذربایجان‌شرقی از کشف 9 هزار دستگاه ماینر در استان آذربایجان‌شرقی در یک‌سال گذشته با تشکیل جلسات متعدد پایش و اقدام با حضور دستگاه‌های ذی‌ربط خصوصا استانداری و با همکاری ناجا خبر داد و بیان داشت: با کشف این تعداد دستگاه ماینر، روزانه 250 میلیون تومان از تضییع برق مصرفی جلوگیری شده است.

انتقاد از برخی میزهای خدمت در ادارات و سازمان‌ها 

وی گفت: کمیته سلامت اداری طبق قانون باید در سازمان‌ها تشکیل شود.

مدیرکل اطلاعات استان از برخی میزهای خدمت در ادارات و سازمان‌ها انتقاد کرد و افزود: برخی میز خدمت‌ها کارکرد اصلی خود را از دست داده‌اند و باید میز خدمت واقعی در ادارات تشکیل شود.

این مقام مسوول خاطرنشان کرد: باید در ادارات و سازمان‌ها به معنای واقعی به مسئله تکریم  ارباب رجوع توجه شود و سازمان‌ها باید به خواست مردم توجه کنند.

وی، نیاز امروز ادارات و سازمان‌ها را مدیران جهادی اعلام کرد و متذکر شد: مدیر باید مشکل جامعه را مشکل خود بداند.

مدیرکل اطلاعات آذربایجان‌شرقی مشارکت حداکثری در انتخابات را خواست نظام و عدم مشارکت را خواست دشمن دانست.

وی تصریح کرد: اداره‌کل اطلاعات استان تاکنون ۱۳ شهید تقدیم انقلاب و نظام کرده است.

انتهای پیام/60001/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول