اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

وعده رئیس سازمان نوسازی مدارس برای تکمیل طرح‌های معطل مانده خیری

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور که وزیر آموزش و پرورش را در سفر به استان یزد همراهی کرده با حضور در شهرستان تفت کلنگ ساخت یک باب مدرسه خیرساز در روستای همت آباد در این شهرستان را به زمین زد.

وعده رئیس سازمان نوسازی مدارس برای تکمیل طرح‌های معطل مانده خیری

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، مهراله رخشانی‌مهر در مراسم کلنگ زنی مدرسه خیری شهرستان تفت، با اشاره به اهمیت مشارکت مطلوب خیرمدرسه ساز در استان یزد، اظهار کرد: حضور خیران مدرسه ساز در این استان تحسین برانگیز است و این مهم نشان از درک بالای مردم دارالعباده دارد.

وی با بیان این‌که انجام تعهدات در قبال خیران مدرسه از جمله اولویت‌های اجرایی دولت در بحث مدرسه سازی است، افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده تمام طرح‌های خیرسازی که به دلیل انجام نشدن تعهدان دولت معطل مانده و در پایان سال گذشته نیز اعتبارات مورد نیاز به آنها تخصیص داده شده به زودی تکمیل می‌شود.

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور گفت: امیدواریم با تکمیل مدارس نیمه کاره بتوانیم نیازهای لازم به فضاهای آموزشی را در کشور  تامین کنیم.

مدرسه خیری روستای همت آباد شهرستان تفت با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیون تومان به صورت مشترک توسط خیری و سازمان نوسازی مدارس در ۱۰۰ متر مربع و دو کلاس درس ساخته می شود.

انتهای پیا/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول