اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

شناور حامل کالای قاچاق در بندر عامری تنگستان توقیف شد

فرمانده مرزبانی استان بوشهر از کشف کالای قاچاق در مرزهای دریایی استان خبر داد و گفت: در عملیات مقابله با کالای قاچاق با توقیف یک فروند شناور باری در بندر عامری شهرستان تنگستان ۳۰ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شد.

شناور حامل  کالای قاچاق در بندر عامری تنگستان توقیف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سردار ولی‌الله رضایی‌نژاد پیش از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران از کشف کالای قاچاق در مرزهای دریایی استان خبر داد و اظهار داشت: در عملیات مقابله با کالای قاچاق با توقیف یک فروند شناور باری در بندر عامری شهرستان تنگستان ۳۰ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شد.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر با تاکید تشدید مبارزه با کالای قاچاق اظهار داشت: قاچاق کالا به زیرساخت‌های اقتصادی، طرح‌های اشتغال‌زایی و موارد بهداشتی صدمه وارد می‌کند که مبارزه با کالای قاچاق در اولویت است.

سردار رضایی ‌نژاد تاکید کرد: تلاش فرماندهی دریابانی استان بوشهر برای مبارزه با اخلالگران اقتصادی با تمام توان ادامه دارد و با مخلان پدیده شوم قاچاق کالا برخورد قاطعانه می‌شود.

وی از کشف کالای قاچاق در بندر عامری خبر داد و بیان کرد: مرزبانان پایگاه دریابانی بوشهر در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز و حمایت از تولید داخلی، حین کنترل شناورهای عبوری در اسکله عامری به یک‌ فروند شناور تجاری حامل کالای قاچاق که از کشورهای حوزه خلیج‌فارس به مقصد بنادر بوشهر در حرکت بوده مظنون شده و آن را متوقف کردند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول