اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

قوی شدن در گام دوم انقلاب ضروری است

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با اشاره به اینکه امروز دشمن می‌داند که در این عرصه حریف امت اسلامی نمی‌شود، گفت: مبنای ما قوی شدن در گام دوم انقلاب است.

قوی شدن در گام دوم انقلاب ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از خفر، نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در آیین افتتاحیه اداره بنیاد شهید خفر اظهار داشت: پاسداشت کرامت شهدا، گسترش فرهنگ شهادت و عشق به شهادت در جامعه، کشور را از گزند دشمن حفظ خواهد کرد.

حجت الاسلام والمسلمین شکری با تاکید بر تکریم مقام شهدا در دین اسلام ادامه داد: اگر می خواهیم در امان بمانیم باید به تذکرات و پندهای قرآن به عنوان چراغ راهگشا دقت و توجه داشته باشیم؛ چرا که قرآن ضامن سلامت و امنیت جامعه عمل به قرآن است.

وی افزود: امام خمینی(ره) نیز دغدغه امنیت داشتند و از همین رو در فردای پیروزی انقلاب، اقدام به راه اندازی کمیته انقلاب نمودند که  این ناشی از حکیم بودن آن بزرگوار بود.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید کشور با بیان اینکه دشمن عظمت این ملت را در هشت سال دفاع مقدس و آن مجاهدت های عظیم  دیده است افزود: دشمن امروز می‌داند که در این عرصه حریف امت اسلامی نمی شود و مبنای ما قوی شدن در گام دوم انقلاب است.

حجت الاسلام شکری با اشاره به شهادت صد و هشتاد تن از بهترین فرزندان این منطقه و شمار قابل توجه رزمندگان، ایثارگران و آزادگان بیان داشت: این آمار بیانگر شجاعت و دلاوری مردمان خفر و سند محکم انقلابی های این منطقه است.

 وی با اشاره به اینکه باید در زندگی شهدا را الگو قرار دهیم گفت: گذشت و فداکاری همسران جانبازان را هرگز فراموش نکنیم چرا که پاداش صبر و استقامت آنان نزد پروردگار محفوظ می ماند.

انتهای پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول