اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

سرپرست بازرسی و امور حقوقی استانداری بوشهر معارفه شد

طی حکمی از سوی گراوند استاندار بوشهر، ناصر کرمی به عنوان سرپرست عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری بوشهر منصوب و معارفه شد.

سرپرست بازرسی و امور حقوقی استانداری بوشهر معارفه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر،حسن ابراهیمی پیش از ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه سرپرست مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری بوشهر اظهار داشت: دفتر بازرسی استانداری بوشهر مأموریت‌های مهم، متنوع و مسؤولیت‌های زیادی در بخش‌های مختلف دارد و همین امر این حوزه را به یکی از تاثیرگذارترین بخش استانداری تبدیل کرده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری بوشهر تصریح کرد: دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری در یکسال اخیر در جریان شیوع کرونا هم نقش ارزشمندی در بازرسی و نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی ایفا کرده است.

وی ادامه داد: در ایام انتخابات هم، این حوزه پای ثابت فعالیت‌های مهم بازرسی و نظارت انتخابات است.

معاون استاندار بوشهر بیان کرد: سامانه ارتباط مردمی سامد به عنوان یکی از بخش‌های تاثیرگذار برای ارتباط مستقیم بین مردم و مسؤولان همواره نقش ویژه‌ای برای بیان مسائل و مشکلات مردمی به صورت مستقیم با مدیران ایفا کرده است.

عباس قلی پور مدیرکل پیشین دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری بوشهر هم در این نشست ضمن قدردانی از استاندار، معاونان و مدیران ستادی استانداری برای همکاری بسیار مطلوب با دفتر بازرسی بیان کرد: انجام تکالیف دولت تدبیر و امید، خدمت صادقانه به مردم و هویت بخشی به حوزه بازرسی استانداری از اهداف کاری ما بود.

وی از همکاری پرسنل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری قدردانی و برای سرپرست جدید مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری هم آرزوی موفقیت کرد.

ناصر کرمی سرپرست مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری بوشهر هم با قدردانی از توجه ویژه استاندار به دفتر بازرسی استاندار و زحمات قلی پور مدیر سابق این دفتر گفت: حوزه مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری وظایف مهم و زیادی دارد و این موضوع نیازمند تیم کاری با برنامه و متعهد است.

وی تاکید کرد: صیانت از حقوق مردم و دولت وظیفه مهم دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری است.

در پایان این جلسه ناصر کرمی به عنوان سرپرست عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری بوشهر معرفی و از تلاش‌ها و خدمات عباس قلی پور که اخیراً بازنشسته شده، قدردانی شد.

ناصر کرمی پیش از این در مسؤولیت‌های مدیرکل آموزش و پرورش استان و مشاور استاندار مشغول فعالیت بوده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول