اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

ثبت هشت هزار نام در شورای ائتلاف استان البرز

دبیر شورای ائتلاف نیروهای اسلامی استان البرز گفت: حدود هشت هزار نفر در سامانه شورای ائتلاف استان البرز ثبت نام کردند که در این میان پنج هزار نفر داوطلب حضور در شورای ائتلاف شهر کرج بودند.

ثبت هشت هزار نام در شورای ائتلاف استان البرز

علاءالدین سیفی، دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلابی اسلامی استان البرز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به ثبت نام حدود ۸ هزار نفر در سامانه مربوطه برای حضور در شورای ائتلاف استان، اظهار کرد: از این تعداد حدود ۵ هزار نفر مربوط به شورای ائتلاف شهرستان کرج و ۸۰۰ نفر نیز داوطلب مجمع منتخب در شهرستان کرج هستند.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای اسلامی استان البرز با بیان اینکه مجمع منتخب و شورای ائتلاف شهرستان اشتهارد برگزار شده است، افزود: امیدواریم تا ۲۵ فروردین ماه، شورای ائتلاف شهرستان‌ها نیز به نتیجه برسد و تا ۲۹ همین ماه، شورای ائتلاف استان تشکیل و ساز و کار لازم تا پیش از پایان فروردین ماه آماده شود.

این مقام مسؤول گفت: ستاد راهبری انتخابات در استان مشغول فعالیت است و هسته اصلی آن تشکیل شده و به زودی تکمیل می شود. شورای راهبری شبکه سازی اجتماعی نیز در استان البرز تشکیل شده است. مقدمات لازم برای تشکیل این شورای راهبری در شهرستان‌ها فراهم شده و به زودی مجموعه فرآیندشورای  ائتلاف استان ساماندهی خواهند شد.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول