اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

منطقه کمرخانی فشم تهدیدی جدی برای خودروهای عبوری/ لزوم ایمن سازی و استقرار هلال احمر

شهردار اوشان، فشم و میگون گفت:منطقه کمرخانی فشم نزدیک حاجی‌آباد،یک تهدید بزرگ برای خودرو‌های عبوری است.

منطقه کمرخانی فشم تهدیدی جدی برای خودروهای عبوری/ لزوم ایمن سازی و استقرار هلال احمر

رضا ریاحی شهردار شهر اوشان‌، فشم و میگون در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مورد وضعیت منطقه کمرخانی اظهار کرد: ریزشی بودن سنگ‌ها در منطقه کمرخانی نزدیک حاجی‌آباد، یک تهدید بزرگ برای تردد جمعیت ۵۰۰ هزار نفری مسافران و گردشگران در آخر هفته‌ها و تعطیلات است.

وی گفت: مسافتی در حدود ۷۰۰ متر از این منطقه سنگ‌ها کاملاً حالت ریزشی دارند و تقریباً هر روز پرتاب سنگ رخ می‌دهد که متأسفانه در سال گذشته هم حادثه منجر به فوت داشته که مکاتبه با اداره راه برای احداث تونل به منظور ایمن‌سازی انجام گرفته است.

شهردار اوشان‌، فشم و میگون افزود: با وجود اینکه منطقه کمرخانی در حوزه رسیدگی اداره راه شمیرانات است، آماده هرگونه کمک برای ایمن‌سازی هستیم.

ریاحی بیان کرد: در حال حاضر هلال احمر در گردنه قوچک استقرار دارد که ۱۵ کیومتر با منطقه مذکور فاصله دارد و با توجه به وضعیت راه طی مسیر توسط نیروهای هلال احمر با سرعت زیادی امکان‌پذیر نیست.

وی تصریح کرد: مکرر از هلال احمر درخواست کرده‌ایم در منطقه مستقر شود و حتی مسؤولیت تأمین محل برای ایجاد پایگاه جدید را بر عهده گرفتیم اما تاکنون اقدامی انجام نگرفته است.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول