اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

آغاز تولید فصل سوم مستند «مادران آفتاب»

رئیس حوزه هنری استان زنجان از آغاز تولید فصل سوم مستند «مادران آفتاب» همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: این مجموعه در ادامه تولید مجموعه 13 قسمتی «مادران آفتاب» تولید شده است.

آغاز تولید فصل سوم مستند «مادران آفتاب»

امیر نعمتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با بیان اینکه شهید سیدمرتضی آوینی، تمام لحظه‌های عمر با برکت خود را به ویژه پس از انقلاب اسلامی، در مسیر به فعلیت رساندن ارزش‌ها و احکام اسلامی در قالب هنر صرف کرد و به حق در این راه خدمات ارزنده کم‌‌نظیری را در عرصه‌های گوناگون و گسترده هنر و اندیشه از خود به یادگار گذاشته است، به همین منظور هر سال در سالروز شهادت این هنرمند فرزانه آیین بزرگداشت هفته هنر انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

رئیس حوزه هنری استان زنجان گفت: امسال نیز با توجه به شیوع پیک چهارم موج کرونا و در راستای پیشگیری از ابتلا به این ویروس منحوس، برنامه‌های گرامی‌داشت هفته هنر انقلاب‌ اسلامی حوزه‌هنری استان زنجان با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی و در فضای مجازی برگزار می‌شود. نعمتی هنر انقلاب را یکی از شاخص‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: این هنر در راستای تبیین و ترویج و اشاعه ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی شکل گرفته است.

وی یادآور شد: حوزه هنری انقلاب اسلامی استان زنجان طبق سنوات گذشته برگزاری برنامه‌های متنوع و متعدد فرهنگی هنری را در راستای گرامی‌داشت سالروز شهادت سید شهیدان اهل قلم شهید مرتضی آوینی بصورت حضوری برنامه‎‌ریزی کرده بود که امسال نیز با توجه به شرایط به وجود آمده و قرار گرفتن استان در وضعیت قرمز و رعایت محدودیت‌های لازم، به ویژه ممنوعیت برگزاری برنامه‌های تجمعی، بستر برگزاری برنامه‌های این ایام را به بستر فضای مجازی انتقال داد.

رئیس حوزه هنری استان زنجان تصریح کرد: مجموعه حوزه هنری زنجان با تأکید بر فراهم کردن زمینه رشد و شکوفایی و نیز گسترش هنر مبتنی بر تعهد و معرفت ارزش‌های اسلامی و انقلابی عمده برنامه‌های امسال را تولید محور بر پایه آثار فاخر و متعهد برنامه‌ریزی کرده است.

وی از آغاز تولید فصل سوم مستند «مادران آفتاب» همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: این مجموعه در ادامه تولید مجموعه سیزده قسمتی «مادران آفتاب» تولید شده است.

نعمتی تصریح کرد: همچنین ارائه و انتشار گزارش تولیدات و عملکرد حوزه هنری زنجان در شاخه‌های مختلف هنری، تولید و انتشار آثار هنرهای تجسمی، خوانش شعر و داستان توسط شاعران و نویسندگان پیشکسوت و جوان استان، برپایی نمایشگاهی از آثار هنرمندان ملی و استانی در شاخه تجسمی، تولید محتوای فرهنگی هنری در بستر فضای مجازی را از دیگر برنامه‌های حوزه هنری استان زنجان در هفته هنر انقلاب اسلامی عنوان کرد.

انتهای پیام/۷۳۰۰۵/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول