اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

اعضای شوراهای شهر باید در دفاع از حق مردم فریاد بزنند

امام‌جمعه ابرکوه در دیدار با اعضای شورای شهر با بیان این‌که متأسفانه تا کنون از ظرفیت‌های شورا به خوبی استفاده نشده است، گفت: وظیفه شورا تنها نظارت بر شهرداری و انتخاب شهردار نیست.

اعضای شوراهای شهر  باید در دفاع از حق مردم فریاد بزنند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از ابرکوه، صبح امروز شهردار و اعضای شورای اسلامی ابرکوه با  امام‌جمعه این شهر دیدار کردند.

حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی در این دیدار اظهار کرد: ظرفیت شورا در شهرها و روستاها برای خود شورائیان هم ناشناخته است و فکر می‌کنند مسئولیتشان فقط نظارت بر شهرداری و انتخاب شهردار است و کار دیگری ندارند.

امام جمعه ابرکوه خطاب به شورائیان تأکید کرد: شما باید سخنگوی مردم باشید، در دفاع از حق‌وحقوق و مطالبات قانونی و منطقی آنان فریاد بزنید و با مطالبه گری از مسئولین مختلف در راستای رفع مشکلات و نیازهای آنان گام بردارید.

وی تصریح کرد: زیبنده شما اعضای شورای شهر به عنوان منتخبین مردم نیست که شهروندان ابرکوه به خاطر گرانی در این شهر، خرید اقلام ضروری خود از خوراک، پوشاک را در شهرهای هم‌جوار انجام دهند.

امام جمعه ابرکوه تأکید کرد: اعضای شورای اسلامی شهر و روستا باید در دفاع از حق مردم در بحث کمبودها و مشکلات پیام و بیانیه بدهند و از مسئولین شهرستان و استان حل مشکلات معیشتی مردم را مطالبه کنند.

حسینی با تأکید بر این‌که اقتدار شورا به عنوان منتخب مردم کم نیست، اذعان کرد: ظرفیت شورا ایجاب می‌کند که نقش حاکمیتی در راستای تأمین مصالح مردم داشته و مسئولین نیز بر طبق قانون باید پاسخگوی شورا باشند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه ابراز کرد: نادیده گرفتن جایگاه شورا در کشور به خاطر این است که اغلب ضعیف عمل می‌کنند.

در ادامه این نشست نیز اعضای شورا با بیان اینکه تلاش خود را برای خدمت به مردم مضاعف خواهند کرد، ابراز کردند: مدیران ما باید نسبت به انجام کارهای مردم با سهل گیری در امور، مانع زدایی کنند نه مانع‌تراشی، ضمن اینکه تکریم ارباب‌رجوع برای مردم امیدآفرین است.

انتهای پیام/ف

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول