اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

معاون استاندار درگذشت نماینده اسبق کرمانشاه را تسلیت گفت

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه در پیامی درگذشت سردار«محمد کرمی‌راد» نماینده اسبق مردم کرمانشاه در مجلس را تسلیت گفت.

معاون استاندار درگذشت نماینده اسبق کرمانشاه را تسلیت گفت

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از روابط عمومی استانداری کرمانشاه، حسین خوش اقبال معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه در پیامی درگذشت سردار «محمد کرمی‌راد» نماینده اسبق مردم کرمانشاه در مجلس را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است، بار دیگر دست تقدیر، یکی از یادگاران ارزشمند دوران حماسه و افتخار سردار پاسدار حاج محمد کرمی‌راد را از جمع یاران انقلاب اسلامی گلچین کرد.

مجاهدت، پایداری و از جان گذشتگی این همرزم قدیمی در جبهه‌های نبرد و روزهای سخت ایستادگی برای حفظ کیان ایران عزیز و نظام اسلامی فراموش شدنی نیست.

این پیام ادامه می‌دهد، وی در مقام دبیری حزب موئتلفه اسلامی استان کرمانشاه نیز بر راه و مرام خود راسخ ماند و پاسدار اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی در عرصه رقابت‌های سیاسی بود. اینجانب این ضایعه غمبار را به خانواده این سردار سرافراز، همرزمان و ایثارگران دفاع مقدس و دوستداران مکتب ماندگار انقلاب اسلامی تسلیت عرض کرده، از خدای متعال برای آن فقید سعید رحمت الهی و برای بازماندگان ایشان صبر و شکیبایی را مسالت دارم.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول