اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

دستگیری سارق حرفه‌ای محتویات خودرو در قروه

فرمانده انتظامی قروه گفت: سارق حرفه‌ای محتویات داخل خودرو پس از دستگیری به ۷ فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کرد.

دستگیری سارق حرفه‌ای محتویات خودرو در قروه

میثم گوهری‌آرانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قروه اظهار داشت: روزهای اخیر در پی اعلام گزارش‌هایی مبنی بر سرقت محتویات خودرو، موضوع در قرارگاه تشدید مبارزه با سرقت پلیس این شهرستان مطرح و تیمی از ماموران کلانتری۱۲ بررسی آیت پرونده را آغاز کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: در مراحل تحقیقات میدانی، سرنخ‌هایی از یک سارق سابقه‌دار به دست آمد و سرانجام ماموران کلانتری۱۲ موفق شدند، سارق را شناسایی و در عملیاتی او را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

وی خاطرنشان کرد: متهم در بازجویی‌های پلیس با مشاهده شواهد و مستندات قانونی، در نهایت به ۶ فقره سرقت محتویات خودرو و یک فقره سرقت خودرو اعتراف کرد و با قرار مناسب روانه زندان شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قروه با اشاره به اینکه توصیه‌های پلیس در پیشگیری از سرقت تاثیر بسزائی دارد افزود: شهروندان با رعایت نکات ایمنی در حفظ ونگهداری اموال خود دست سارقان را در رسیدن به اهداف شوم خود کوتاه و پلیس را در انجام خدمات و وظایف خود یاری رسانند.

گوهری‌آرانی با اعلام هشدارهایی به مردم گفت: ضرورت دارد مالکان انواع خودرو در مکان‌های خلوت و پرت پارک نکنند، به همراه داشتن مدارک و اسناد خودرو، پس از پارک وسیله نقلیه از بالابودن شیشه‌ها، قفل بودن درب‌ها و فرمان آن مطمئن شوند همچنین اتومبیل خود را به سیستم دزدگیر، قفل پدال و فرمان و سوییچ مخفی مجهز نمایند.

انتهای پیام۲۳۳۰/۸۶

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول