اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

سپاه عقلانی و با تدبیر طرح رزاق را در سیستان و بلوچستان مدیریت می‌کند

وزیر نفت با بیان اینکه سپاه عقلانی و با تدبیر طرح رزاق را در سیستان و بلوچستان مدیریت می‌کند، گفت: نیت ما بهبود وضعیت معیشت مرزنشینان است.

سپاه عقلانی و با تدبیر طرح رزاق را در سیستان و بلوچستان مدیریت می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، ظهر امروز نشست پیگیری طرح های گازرسانی در استان سیستان و بلوچستان در محل سالن جلسات فرمانداری شهرستان زابل با حضور بیژن زنگنه وزیر نفت برگزار شد.

وزیر نفت در این نشست اظهار کرد: از شرکت ملی گاز و استان های معین در پروژه گازرسانی به سیستان و بلوچستان تقدیر می کنیم.

وی خطاب به مسؤولان شرکت گاز ادامه داد: انشعابات صنعتی را برای شهرک های صنعتی ایجاد کنید، حداکثر زمان آخر تیر است و سعی کنید تا پایان خرداد همه این طرح ها را به اتمام برسانید.

زنگنه با تاکید بر تسریع در اشتراک پذیری گاز در منطقه سیستان، گفت: بهترین هماهنگی بین قرارگاه قدس، استانداری، سپاه، وزارت نفت و ستاد مبارزه با قاچاق برقرار است.

وی  با بیان اینکه سپاه عقلانی و با تدبیر طرح رزاق را در سیستان و بلوچستان مدیریت می‌کند، گفت: نیت ما بهبود وضعیت معیشت مرزنشینان است.

بیژن زنگنه وزیر نفت که صبح امروز وارد زابل شده به همراه احمدعلی موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان و نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولین استان از خط انتقال گاز زاهدان_ دوراهی دشتک_ زابل با قطر ٣٦ اینچ به طول ١٠٩ کیلومتر و قطر ٢٤ اینچ به طول ١٠٦ کیلومتر؛ با پیشرفت فیزیکی ٧٦ درصد بازدید کردند.

 انتهای پیام/3139

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول