اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

مقصر اصلی وضعیت کنونی کشور شخص رئیس جمهور است

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مقصر اصلی وضعیت کنونی کشور خود دولت و شخص رئیس جمهور طبق اظهارات آقای نمکی وزیر بهداشت است، گفت: امروز زمزمه‌هایی در مجلس بود که وزیر بهداشت و یا حتی اگر شود سؤال از رئیس جمهور در مجلس کلید بخورد.

مقصر اصلی وضعیت کنونی کشور شخص رئیس جمهور است

مصطفی طاهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به وضعیت نامطلوب کشور به لحاظ شیوع کرونا اظهار داشت: وضعیت در کشور به هیچ وجه مناسب نیست و متاسفانه به دلیل مدیریت ناصحیح دولت امروز شاهد وقوع چنین وضعیت ناگواری هستیم.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مقصر اصلی وضعیت کنونی کشور خود دولت و شخص رئیس جمهور، طبق اظهارات آقای نمکی وزیر بهداشت است، افزود: امروز زمزمه‌هایی در مجلس بود که وزیر بهداشت و یا حتی اگر شود سؤال از رئیس جمهور در مجلس کلید بخورد.

وی با بیان اینکه باید در این زمینه ورود شود و دولت باید پاسخگو باشد که چرا در این زمینه اقدامات لازم انجام نشد تا موج چهارم کرونا به این شکل در کشور آغاز نشود، تصریح کرد: متاسفانه اقدامات اشتباه دولت چنین شرایطی را به وجود آورده است.

طاهری در جواب این سؤال که در بحث وضعیت فعلی کشور چه کسی را مقصر می‌دانید، گفت: در وضعیت فعلی بیشترین تقصیر را دولت دارد و من مقصر را شخص رئیس هیأت دولت می‌دانم چرا که تصمیمات غلطی در زمینه پیشگیری از کرونا توسط دولت گرفته شد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی درباره وضعیت سفرها در ایام عید نوروز گفت: متاسفانه دولت در زمینه اعلام و ایجاد محدودیت‌ها در ایام تعطیلات نوروز کم کاری کرد و همین باز بودن محورها و ترددها موجب شد تا امروز ما شاهد افزایش روز افزون تعداد مبتلایان به کرونا هستیم.

وی در پاسخ به این سؤال که سفر به ترکیه در ایام تعطیلات نوروز فراهم بود در حالی که وضعیت این کشور کاملا قرمز بود و هیچ محدودیتی هم برای سفرهای تفریحی به این کشور اعمال نشد، تصریح کرد: باید در زمینه سفرهای تفریحی به ترکیه با وجود هشدارهای وزارت بهداشت، اعمال محدودیت می‌شد که این اتفاق روی نداد.

طاهری با بیان اینکه هیچ دلیلی نداشت در ایام تعطیلات نوروز سفر به ترکیه میسر باشد در حالی که دولت سفرهای زیارتی به نجف و کربلا را با وجود اینکه طرفداران زیادی داشت تعطیل کرده بود، تصریح کرد: دوستان به دلیل اینکه خود اهل سفر و تفریح هستند اجازه دادند تا سفرهای تفریحی در ایام نوروز برقرار شود که نتیجه آنرا امروز درسیرصعودی کرونا شاهد هستیم.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی در جواب اینکه علت این گونه تصمیمات غلط دولت را ناشی از چه می‌دانید و چرا با وجود هشدارهای وزارت بهداشت و کارشناسان دولت تصمیمات درستی در مقابل کرونا نمی‌گیرد، تصریح کرد: متاسفانه دولت و رئیس دولت، رئیس میدانی نیستند و تصمیماتی که گرفته می‌شود از داخل خانه است و نتیجه آن هم همین می‌شود که امروز شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه رئیس دولت و دولتی‌ها باید در بین مردم باشند و مشکلات را به خوبی درک کنند، تصریح کرد: در بحث مرغ و نابسامانی بازار آن هم دیدیم که تصمیمات غلط گرفته می‌شد و علت آن هم در بین مردم نبودن مسؤولان دولت است.

طاهری با بیان اینکه ماه رمضان فرصتی بود که با توجه به کاهش تعداد بیماران و آبی شدن وضعیت شهرها که مردم می‌توانستند از مساجد استفاده کنند، تصریح کرد: شاید همین تصمیمات غلط دولت برای این بود که مردم نتوانند از این فضا استفاده کنند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی در جواب این سؤال که فشارهایی که به مردم در زمینه گرانی وارد می‌شود آیا دلیل خاصی دارد یا نه، تصریح کرد: متاسفانه هر موقع دولت دست این افراد در سال‌های مختلف بوده است و برای اینکه از ترس اینکه از قدرت دور می‌شدند دست به برخی کارها می‌زنند که دور از انتظار نیست.

انتهای پیام/73002/ق/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول