اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

ادامه طرح شهید سلیمانی در فارس/ بیماریابی، محوریت فاز دوم

معاون عملیات سپاه فجر استان فارس از اجرای فاز دوم طرح شهید سلیمانی با محوریت بیماریابی در سطح استان خبر داد.

ادامه طرح شهید سلیمانی در فارس/ بیماریابی، محوریت فاز دوم

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سرهنگ محمدرضا رجبی، عصر امروز در جلسه ستاد مدیریت کرونای استان فارس که در سالن شهید قاضی برگزار شد، با اشاره به برگزاری فاز دوم طرح شهید سلیمانی اظهار داشت: در راستای اجرای طرح شهید سلیمانی در تعامل نزدیک بین دانشگاه علوم پزشکی شیراز و دانشگاه های علوم پزشکی فسا، جهرم، لار و گراش هستیم.

وی افزود: فاز نخست طرح شهید سلیمانی به گونه ای اجرا شد که رتبه یک کشور را کسب کردیم و با توجه به وضعیت جدید برای تمام بسیجیانی که برای آنان کارت صادر شده بود در قالب تیم های نظارتی و ... فاز دوم طرح را با محوریت بیمار یابی آغاز کرده ایم.

معاون عملیات سپاه فجر فارس، خاطرنشان کرد: همچنین در تعامل نزدیک با شبکه‌های بهداشت و دانشگاه‌های علوم پزشکی و فرمانداران هستیم به‌گونه‌ای که از امروز به کلیه تیم‌ها فراخوان داده شده و سازماندهی مجددی صورت می گیرد تا به زودی رزمایش دفاع زیستی با دو محوریت بیمار یابی و کنترل قرنطینه و  همچنین کمک به نظارت در اصناف برگزار شود.

وی افزود: فاز دوم رزمایش شهید سلیمانی با عنوان «یا صاحب الزمان ادرکنی» از امروز آغاز شده است؛ اما تقاضا داریم سطح همکاری ها بیشتر شود.

رجبی عنوان کرد: تمام بسیجیان به‌طور کامل آماده هستند تا فاز دوم طرح شهید سلیمانی را به نحو احسن اجرا کنیم.

وی در پایان گفت: تست های سریع در برخی شهرستان ها کاهش داشته است از این رو تقاضا داریم تست‌های سریع را برای بسیجیان مهیا کنند تا بتوان روند بیماریابی را افزایش داد که کمک شایانی به کنترل این بیماری خواهد شد.

انتهای پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول