اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

بی‌‌توجهی به اماکن متبرکه آسیب‌دیده از زلزله‌ سی‌سخت+تصاویر و فیلم

اماکن مذهبی ومتبرکه شهر سی سخت که در زلزله ۲۹ بهمن ۹۹ دچار خسارات فراوانی شده است مورد بی مهری و بی‌تفاوتی مسئولان قرار گرفته است.

بی‌‌توجهی به اماکن متبرکه آسیب‌دیده از زلزله‌ سی‌سخت+تصاویر و فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از سی‌سخت، اماکن متبرکه و زیارتی شهر سی‌سخت در حادثه زلزله ۲۹بهمن ۹۹ دور از چشم مسئولان قرار گرفته است.

به گزارش فارس، اماکن متبرکه و زیارتی شهر سی‌سخت همانند هزاران ساختمان تخریبی زلزله دچار حادثه واقع گردید و خسارات فراوانی پیدا کرده است که متاسفانه تاکنون هیچ کدام از مسئولان و دستگاه‌ها برای بازسازی و مرمت این اماکن متبرکه از جمله امام زاده سید محمد(ع) سی‌سخت اقدامی انجام نداده‌اند.

 بیت‌الله محرابی رئیس هیأت امنای امام زاده سید محمد(ع) شهر سی سخت در گفت‌وگو با فارس گفت: تاکنون نامه نگاری های زیادی از سوی هیأت امنا امام زاده به سازمان اوقاف و استانداری انجام داده‌ایم ولی متاسفانه هیچ اقدامی صورت نگرفته است که می‌طلبد مسئولان مربوطه نسبت به تعمیر و بازسازی این اماکن اقدام کنند چرا که مردم ارادت خاصی به امام زادگان و اماکن متبرکه دارند. 

محرابی اظهار داشت: در زلزله اخیر علاوه بر خسارات بسیار زیاد به صحن و ساختمان امام‌زاده، دیوارهای محوطه این بقعه متبرکه دچار خسارات فراوانی شده است که با توجه به نبود اعتبار کافی ساخت و بازسازی از عهده هیأت امنای امام‌زاده خارج است و می‌طلبد که استاندار، نماینده ولی فقیه در استان و سازمان اوقاف نسبت به تأمین اعتبار برای بازسازی این امام‌زاده اقدام کنند.

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول