اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

لغو مرخصی مدیران ادارات گچساران تا اطلاع ثانوی /فعالیت تنها گروه شغلی یک از امروز

فرماندار گچساران گفت: براساس رنگ بندی ستاد کرونا تمامی مرخصی مدیران ادارات تا اطلاع ثانوی لغو و کارکنان به صورت یک سوم می توانند در ادارات حاضر و به فعالیت خود ادامه دهند.

لغو مرخصی مدیران ادارات گچساران تا اطلاع ثانوی /فعالیت تنها گروه شغلی یک از امروز

علیرضا اتابک امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در گچساران با اشاره به وضعیت قرمز شهرستان و تعطیلی برخی  از مشاغل گفت:  با توجه به وضعیت قرمز شهرستان و به منظور جلوگیری  از شیوع ویروس جهش یافته فعالیت مشاغلی که در رسته شغلی  3،2و چهار  قرار دارند تعطیل  است.

 وی ادامه داد: براساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا فعالیت مشاغل گروه 3،2 و چهار در این شهرستان‌ها  به مدت 10روز متوقف و تعطیل است. 

 فرماندار گچساران ادامه داد: فعالیت این دسته از مشاغل از امروز به مدت 10 روز متوقف و تعطیل است و چنانچه صاحبان این مشاغل از دستورالعمل ستاد ملی مقابله با کرونا سرپیچی کنند با آنها برابر قانون برخورد خواهد شد.

 اتابک با اشاره به فعالیت  گروه یک از مشاغل گفت: در این ایام تنها مشاغلی که در رسته گروه یک قرار دارند اعم از نانوایی‌ها، قصابی‌ها، میوه ‌فروشی‌ها و مراکز بهداشتی درمانی، اورژانس ها، مراکز امنیتی، مراکز اداری و خدماتی، فروشگاه های زنجیره ای، سوپرمارکت ها  و داروخانه اجازه فعالیت در این شهرستان  را دارند.

 وی در ادامه خاطرنشان کرد: براساس رنگ بندی ستاد کرونا تمامی مرخصی مدیران ادارات تا اطلاع  ثانوی لغو  و کارکنان به صورت یک سوم می توانند در ادارات حاضر و به فعالیت خود ادامه دهند.

انتهای پیام/82031

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول