اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

پزشک قلابی که بیماران را به کام مرگ می‌کشاند دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس از دستگیری پزشک قلابی و کشف کلاهبرداری چند میلیونی از افراد بیماردر این شهرستان خبر داد و گفت: این فرد با فریب افراد و دریافت وجه قابل توجهی داروهای بر پایه مواد غیر خوراکی تجویز کرده است که حال بیماران تا سرحد مرگ وخیم می‌شد.

پزشک قلابی که بیماران را به کام مرگ می‌کشاند دستگیر شد

کامران ملکی، فرمانده انتظامی شهرستان فردیس، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردیس، گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی مونث با معرفی خود به عنوان پزشک طب سنتی اقدام به مداوا بیماران مراجعه کننده و تجویز داروهای گیاهی برای آنها به صورت غیر قانونی می‌کند بلافاصله موضوع در دستور کار اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس بیان کرد: در بررسی‌های پلیسی مشخص شد متهم با اغفال و فریب برخی افراد و با وعده درمان بیماری‌های صعب الاعلاج در ازای دریافت مبالغی از ۱۵ میلیون تا ۴۵ میلیون تومان اقدام به تجویز دارو هایی بر پایه مواد غیر خوراکی و آبغوره می‌کرده است، که این امر موجب وخیم شدن حال بیماران تا سرحد مرگ شده که تاکنون ۱۰ نفر شاکی پرونده در این خصوص شناسایی شده اند.

وی ادامه داد: ماموران با شناسایی محل اختفای متهم و کسب دستور مرجع قضائی، وی را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرهنگ ملکی در پایان با اشاره به اینکه متهم بعد از تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی شد، از شهروندان درخواست کرد فریب اینگونه افراد سودجو را نخورند و در صورت نیاز به پزشک حتما از مراکز معتبر پزشکی و درمانی استفاده کنند.

انتهای پیام/ج/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول