اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

روزگار سیاه کرونا در انتظار شهرستان دنا+فیلم

رئیس شبکه بهداشت و درمان دنا گفت: به دلیل رعایت نکردن مردم و برخی ارگان‌های دولتی وضعیت شهرستان دنا به قرمز تبدیل شد که در صورت رعایت نکردن وضعیت به سیاه تبدیل خواهد شد.

روزگار سیاه کرونا در انتظار شهرستان دنا+فیلم

ظفر پریسای در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سی‌سخت وضعیت شیوع و ابتلا به ویروس کرونا در شهرستان دنا را نگران کننده اعلام کرد و گفت: تجمعات و مراسمات عامل اصلی قرمز شدن شهرستان دناست.

رئیس شبکه بهداشت و درمان دنا گفت: شهرستان دنا به دلیل رعایت نکردن مردم و ارگان‌های دولتی دچار وضعیت قرمز شده و با همین حال مشاهده می شود که برخی ارگان‌ها با بی توجهی به پروتکل‌های بهداشتی همچنان به فعالیت خود ادامه می دهند و همین تجمعات باعث می‌گردد که وضعیت دنا به وضعیت سیاه تبدیل شود.

وی گفت: با توجه به قرمز شدن وضعیت شهرستان دنا کلیه گروه‌های شغلی به جز گروه ۱ به مدت دو هفته تعطیل هستند و تمامی ادارات هم با یک سوم کارمندان بر سر کار حاضر می‌شوند که امیدواریم مردم و ارگان های دولتی دست در دست هم داده و با همکاری همدیگر شر این ویروس را از سر شهرستان دنا و کشور کم کنیم.

پریسای گفت: ویروس جهش یافته انگلیسی بیخ گوش شهرستان دنا رسیده است ولی مردم همچنان با بی‌تفاوتی کامل جشن‌های عروسی شلوغ برگزار می کنند و مراسمات عزا آن چنانی است و پروتکل‌های بهداشتی کمتر رعایت می‌شود.

 

 

انتهای پیام/82009


 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول