اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

اجرای طرح جامع هوشمند مقابله با کرونا در اصفهان/ تعطیلی کامل استان منتفی شد

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا در استان اصفهان گفت: ستاد کرونای استان اصفهان تشکیل شد و مقرر شد مصوبه طرح جامع هوشمند با ۵ محور محدودیت‌ها در استان اصفهان اعمال شود.

اجرای طرح جامع هوشمند مقابله با کرونا در اصفهان/ تعطیلی کامل استان منتفی شد

حجت‌اله غلامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه تعطیلی کامل استان اصفهان منتفی شد، اظهار داشت: ستاد کرونا استان اصفهان تشکیل شد و مقرر شد مصوبه طرح جامع هوشمند با ۵ محور محدودیت‌ها در استان اصفهان اعمال شود.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا در استان اصفهان افزود: بر اساس این مصوبه آموزش و پرورش، مشاغل، اقدامات فرهنگی و مذهبی‌ تعطیل هستند و محدودیت‌ها نیز تعریف شده و اجرای ۵ ماده اصلی طرح جامع هوشمند مقابله با کرونا با قدرت در دستور کار ادارات و سازمان‌ها قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه در شهرهای قرمز حضور یک سوم کارکنان و در شهرهای نارنجی حضور دو سوم کارکنان برای ادارات الزامی است، بیان کرد: در شهرهای قرمز ادارات با یک سوم حضور و دو سوم دورکاری به کار خود ادامه می‌دهند.

غلامی خاطرنشان کرد: کلیه مشاغلی که از کرونا آسیب دیده‌اند و وام گرفتند و سر رسید وام‌شان فرا رسیده است، ستاد ملی کرونا مصوب کرده که تا آخر شهریور ماه به آن‌ها مهلت داده شود.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/ر۱۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول