اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

افزایش ۹۳ درصدی مصرف بنزین در زنجان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان گفت: فروردین امسال میزان مصرف فرآورده‌های نفتی عرضه شده در جایگاه‌های استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته روند افزایشی داشته که میزان افزایش مصرف فرآورده بنزین ۹۳ درصد برآورد شده است.

افزایش ۹۳ درصدی مصرف بنزین در زنجان

حمید حبیبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به فعالیت همه جایگاه‌های عرضه سوخت استان زنجان در ایام نوروز اظهار کرد: تأمین سوخت مورد نیاز مجاری عرضه سوخت و مصرف‌کنندگان عمده و جزء در ایام تعطیلات نوروز فعال بودند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان با اشاره به اینکه همه ۱۰۰ جایگاه عرضه فرآورده مایع و CNG شهری و جاده‌ای استان در ایام نوروز فعال بودند، گفت: در راستای مقابله و کنترل شیوع ویروس کرونا، هماهنگی‌های لازم با مالکان جایگاه‌ها برای رعایت هر چه بیشتر دستورالعمل‌های بهداشتی در این ایام به عمل آمد.

وی با بیان اینکه تهیه لیست کشیک منطقه، اعمال تمهیدات ذخیره‌سازی به موقع و مناسب انواع فرآورده‌های نفتی و به‌روزرسانی سیستم‌های فروش از جمله اقدامات این شرکت در راستای سوخت‌رسانی در ایام تعطیلات بود، اضافه کرد: در این ایام عرضه بنزین و CNG در جایگاه‌ها افزایش یافت.

حبیبی گفت: در ۱۴ روز ابتدایی سال و ایام تعطیلات نوروز، میزان مصرف فرآورده‌های نفتی عرضه شده در جایگاه‌های استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته روند افزایشی داشته، که در این میان مصرف فرآورده بنزین ۹۳ درصد، نفت‌گاز ۳۳ درصد و گاز طبیعی(CNG) ۵۷ درصد افزایش داشته است.

انتهای پیام/۷۳۰۰۵/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول