اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

آغاز رقابت بین‌المللی دوومیدانی مشهد با حضور ۱۱ کشور خارجی از فردا

سرپرست هیأت دوومیدانی خراسان رضوی از برگزاری مسابقات بین‌المللی دوومیدانی مشهد با حضور ۱۱ کشور خارجی خبر داد.

آغاز رقابت بین‌المللی دوومیدانی مشهد با حضور ۱۱ کشور خارجی از فردا

 به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، محسن پورتقی در خصوص آخرین وضعیت تیم‌های حاضر در مسابقات بین‌المللی جام امام رضا (ع) اظهار کرد: تقریباً ۱۴۰ ورزشکار از تمامی استان‌های کشور در این مسابقات حضور خواهند یافت.

سرپرست هیأت دوومیدانی خراسان رضوی با اشاره به اینکه  فدراسیون به هر استان سهمیه داده و هر استان بنا بر ظرفیت خود در ماده‌های مختلف ورزشکار معرفی کرده است، ابراز کرد: خراسان رضوی در این مسابقات در بخش بانوان با هفت ورزشکار شرکت می‌کند.

وی یادآور شد: مسابقات در بخش بانوان و آقایان در ۲۲ ماده و تمامی مواد یک تورنمنت دوومیدانی به‌غیراز پیاده‌روی استقامتی و دو ماراتن برگزار می‌شود.

پورتقی با اشاره به برگزاری مسابقات در بخش آقایان یادآور شد: در ابتدا ۱۵ کشور اعلام آمادگی کرده بودند، اما تاکنون ۱۱ کشور ورزشکاران خود را معرفی کردند.

وی ادامه داد: تقریباً ۱۰۰ ورزشکار از کشورهای هندوستان، عمان، قطر، قرقیزستان، پاکستان، بنگلادش، افغانستان، سوریه، عراق، ارمنستان و ترکیه در مسابقات بین‌المللی دوومیدانی مشهد حضور خواهند یافت.

سرپرست هیأت دوومیدانی خراسان رضوی بابیان اینکه مسابقات بخش آقایان در روزهای ۲۲ و ۲۳ فروردین برگزار می‌شود،  اظهار کرد: تقریباً ۱۷۰ ورزشکار از تیم ملی ایران و تمامی استان‌ها به‌اندازه ظرفیتی که به آنان تعلق‌گرفته در این مسابقات حضور خواهند داشت.

وی تأکید کرد: برگزاری این دوره از مسابقات با حمایت شهرداری مشهد و آستان قدس رضوی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ ۷۰۰۴۲

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول