اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

تعرفه افزایش کرایه تاکسی به شورای شهر کرمانشاه تقدیم شده است

مدیرعامل سازمان حمل و نقل مسافر کرمانشاه گفت: تعرفه پیشنهادی برای کرایه تاکسی به شورای شهر تقدیم و منتظر طی مراحل اداری برای تصویب هستیم.

تعرفه افزایش کرایه تاکسی به شورای شهر کرمانشاه تقدیم شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، غلامرضا شهبازی امروز در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: در مجموع حدود ۷ هزار تاکسی و ۲۰۰ دستگاه اتوبوس در حال ارائه خدمت به شهروندان کرمانشاهی هستند.

وی ادامه داد: این مجموعه بزرگ ناوگان حمل و نقل درون شهری کرمانشاه به طور میانگین روزانه یک‌میلیون سفر انجام می‌دهند.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل مسافر کرمانشاه با اشاره به اهم اقدامات صورت گرفته این سازمان از ابتدای شیوع کرونا تاکنون، افزود: ارسال حدود ۷۰ هزار پیامک رعایت پروتکل‌ها و شیوه‌نامه‌های بهداشتی برای رانندگان، توزیع ۱۱۰ هزار ماسک معمولی و قابا شست‌وشو، راه‌اندازی اکیپ‌های ثابت و سیار به صورت مستمر در نقاط مختلف شهر در راستای ضدعفونی و گندزدایی وسایل نقلیه عمومی، تهیه و توزیع ۲۷۰ هزار لیتر محلول ضدعفونی بین رانندگان، نصب بنرهای رعایت نکات بهداشتی و تست‌های غربالگری از اهم اقدامات صورت گرفته در این مدت بوده است.

وی از توقیف ۳۳۵ دستگاه تاکسی و اتوبوس به علت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی خبر داد و گفت: یک‌هزار و۶۰۰ تاکسی هم در این مدت تعهد کتبی دریافت کرده‌اند.

شهبازی در خصوص جذب تسهیلات کرونایی به مبلغ ۶ میلیون تومان برای هر راننده تاکسی، افزود: از ابتدای شیوع کرونا ۶ هزار و ۶۶۵ راننده به بانک‌ها معرفی و از این تسهیلات استفاده کرده‌اند.

وی مجموع رانندگان تاکسی و اتوبوس مبتلا به کرونا از ابتدا اپیدمی تاکنون را ۳۴ نفر اعلام کرد و گفت: خوشبختانه موردی از فوتی با تشخیص قطعی کرونا نداشته‌ایم.

شهبازی از اجرای طرح پرداخت الکترونیکی کرایه تاکسی در کرمانشاه طی سال‌جاری خبر داد و گفت: تعرفه پیشنهادی برای کرایه تاکسی به شورای شهر تقدیم شده و منتظر طی مراحل اداری برای تصویب هستیم.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول