اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

کشف ۵۸۰۰ قلم داروی غیرمجاز از یک عطاری در جوانرود

رئیس اداره نظارت بر فرآورده‌های طبیعی، سنتی، مکمل و بازرسی ویژه معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، از کشف و توقیف ۵ هزار و ۸۰۰ قلم داروی غیرمجاز از یک عطاری در شهرستان جوانرود خبر داد.

کشف ۵۸۰۰ قلم داروی غیرمجاز از یک عطاری در جوانرود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، کیومرث رحیمی اظهار داشت: اکیپ کارشناسان اداره نظارت بر فرآورده‌های طبیعی، سنتی، مکمل و بازرسی ویژه معاونت غذا و دارو به همراه مأمورین پلیس امنیت عمومی شهرستان جوانرود، ‌طی بازدید از یک عطاری ۵ هزار و ۸۰۰ قلم انواع داروهای قاچاق، تقلبی، خارج از شبکه رسمی توزیع و دست‌ساز از یک مغازه عطاری در شهرستان جوانرود کشف و توقیف کردند.

وی ادامه داد: صاحب مغازه برخی از داروها را در خودرویی که مقابل مغازه پارک شده بود نگهداری کرده و در هنگام فروش از محل نگهداری خارج می‌کرد که خودرو با دستور مقام قضایی بازرسی و مقدار قابل توجهی دارو در آن مشاهده شده و داروها توقیف شد.

رئیس اداره نظارت بر فرآورده‌های طبیعی، سنتی، مکمل و بازرسی ویژه معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: پرونده این کشف جهت طی کردن مراحل قانونی به مراجع ذی‌صلاح ارجاع شد.

وی تصریح کرد: عطاری‌ها فقط مجاز به عرضه انواع گیاهان و عرقیات هستند و عرضه هرگونه دارو، انواع داروهای دست‌ساز و خارج از شبکه رسمی توزیع، داروهای مخدر و روانگردان و نیز اقدامات پزشکی در عطاری ممنوع است.

وی ادامه داد: همشهریان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف را با شماره تلفن ۰۸۳۳۴۲۷۸۵۴۱ بازرسی ویژه معاونت غذا و دارو در میان بگذارند تا در اسرع‌وقت رسیدگی لازم به عمل آید.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول