اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

افتتاح اولین آزمایشگاه ژنتیک استان مرکزی

سرپرست جهاد دانشگاهی استان گفت: اولین آزمایشگاه ژنتیک استان مرکزی بزودی به همت جهاد دانشگاهی استان در اراک افتتاح می‌شود.

افتتاح اولین آزمایشگاه ژنتیک استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان مرکزی علی‌اصغر غفاری زاده اظهار کرد: اولین آزمایشگاه ژنتیک استان توسط منصور حیدری استاد دانشگاه تهران زیر نظر جهاد دانشگاهی استان افتتاح می‌شود.

وی افزود: آزمایشگاه ژنتیک جهاد دانشگاهی دارای بخش‌های تخصصی شامل سیتوزنتیک و ملکولار است که با بهره‌گیری از تجهیزات به روز ژنتیک و کادر فنی مجرب فعالیت خواهد کرد.

سرپرست جهاد دانشگاهی استان با اشاره به اینکه اغلب بیماری‌های ژنتیک درمان ندارند و معلولیت و ناتوانی ذهنی یا جسمی در تمام طول عمر فرد مبتلا، همراه اوست و پیشگیری تنها راه مقابله با این بیماری‌هاست، خاطرنشان کرد: با انجام مشاوره به‌موقع و آزمایش‌های ژنتیک می‌توان از بسیاری از بیماری‌ها و معلولیت‌ها پیشگیری کرد.

غفاری زاده تصریح کرد: این آزمایشگاه در زمینه بسیاری از بیماری‌ها که زمینه ژنتیکی و ارثی دارند و همچنین در درمان ناباروری نقش مهمی دارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول