اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

پرونده‌های تخلف بهداشتی در آذربایجان‌غربی 21 درصد افزایش یافته است

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی گفت: میزان پرونده‌های ورودی در بخش تخلفات بهداشتی طی سال گذشته در آذربایجان غربی ۲۱ درصد نسبت به مدت زمان مشابه، رشد داشته است.

پرونده‌های تخلف بهداشتی در آذربایجان‌غربی 21 درصد افزایش یافته است

محمد اقوامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، با اشاره به افزایش ۲۱ درصدی پرونده‌های تخلف بهداشتی در استان خبر داد و اظهار داشت: میزان پرونده‌های ورودی در بخش تخلفات بهداشتی در سال گذشته ۲۱ درصد نسبت به مدت زمان مشابه پیش از آن رشد داشته است و طی سال گذشته ۲۱هزار و ۲۹۷ فقره پرونده وارد شعب اداره کل شده که به ۲۱ هزار و ۲۵۸ فقره پرونده وارده رسیدگی و حکم قطعی صادر شده که این میزان پرونده نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته ۵ درصد افزایش یافته است.

وی تصریح کرد: بیشترین پرونده ورودی در بخش کالا و خدمات  با ۱۴هزار و۳۷۰فقره وارده به  شعب اداره کل بوده و در بخش بهداشت ۸۰فقره وارد شعب اداره کل شده که ۸۱۰فقره مختومه شده و همچنین در بخش قاچاق  کالا  و ارز نیز ۶۱۱۷ فقره پرونده وارد شعب اداره کل شده که ۶۰۹۰فقره پرونده مختومه شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی با اشاره به افزایش 10 درصدی میزان پرونده‌های ورودی به شعب اداره کل، در بخش کالا و خدمات، افزود: پرونده‌های ورودی در بخش بهداشت ۲۱درصد نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته خود افزایش داشته اما در بخش قاچاق کالا و ارز نسبت به مدت مشابه سال گذشته خود ۸ درصد کاهش یافته است.

اقوامی با تاکید به اینکه کل محکومیت‌های صادره از شعب این اداره کل در ۳بخش بیش از ۸۷۳ میلیارد و ۵۸۶ میلیون تومان بود، اظهار داشت: میزان محکومیت‌های صادره از شعب این اداره نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته ۲۳۴درصد افزایش داشته است.

وی یادآور شد: بیش‌ترین میزان محکومیت صادره نیز در بخش قاچاق کالا و ارز بوده که بیش از ۷۳۰ میلیارد و ۶۳۲میلیون  تومان  است و عدم درج قیمت ۳۳۵۸ مورد، گرانفروشی۳۱۷۶ مورد، تقلب ۸۴۳ مورد، کم فروشی ۲۰۵۵ مورد، عدم ارائه فاکتور ۵۱۵ و عدم صدور فاکتور ۸۰۷ مورد عمده فراوانی تخلفات را در سال گذشته به خود اختصاص داده‌اند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول