اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

3700 تخت در نقاهتگاه‌های آذربایجان‌شرقی آماده پذیرش بیماران کرونایی

مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان‌ شرقی گفت: نقاهتگاه‌های استان با سه هزار و ۷۱۳ تخت و ۹۵۱ اتاق آماده ارایه خدمات به بیماران کرونایی هستند.

3700 تخت در نقاهتگاه‌های آذربایجان‌شرقی آماده پذیرش بیماران کرونایی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمدباقر هنربر در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: از این تعداد ۷۸۵ تخت با ۲۰۴ اتاق از مجموعه مهمانسراهای ادارات و هتل آپارتمان هایی که از سوی اداره کل میراث فرهنگی استان معرفی شده در شهرستان تبریز آماده پذیرش بیماران کرونایی هستند.

وی ادامه داد: در سایر شهرستان های استان نیز ۲ هزار و ۹۲۸ تخت با ۷۴۷ اتاق توسط فرمانداران از مجموعه ادارات و هتل ها معرفی و آماده پذیرش هستند.

هنربر با اشاره به اینکه نقاهتگاه ها برای استراحت بیماران کرونایی ترخیص شده از بیمارستان پیش بینی شده، گفت: با توجه به وضعیت روند افزایشی بیماری و در صورتی که دانشگاه علوم پزشکی تبریز اعلام کند این نقاهتگاه ها باید تجهیز شوند.

وی اظهار داشت: همچنین چهار مهمانسرای بیمارستان های محلاتی سپاه و امام علی ارتش آماده پذیرش بیماران می باشند که در صورت نیاز می توان آنها را تجهیز کرد.

انتهای پیام/60001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول