اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

افزون بر 4 میلیون و 700 هزار تن کالا در سیستان و بلوچستان جابه‌جا شد

مدیر‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: چهار میلیون و773 هزار و 945 تن کالا با 293 هزار و 182 سفر باری در سال 99 توسط ناوگان باری در این استان حمل شده است.

افزون بر 4 میلیون و 700 هزار تن کالا در سیستان و بلوچستان جابه‌جا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان، ایوب کرد با بیان اینکه 56 شرکت حمل ‌و نقل داخلی استان کالاهای این مدت را جابجا کرده‌اند، اظهار کرد: جو، فرآورده های نفتی و سیمان عمده کالاهای حمل شده در این مدت را تشکیل می دهند.

 وی گفت: کالا و نیازهای اساسی مردم از اولویت‌های ویژه حوزه حمل و نقل جاده‌ای بوده که حتی در شرایط سخت یک سال گذشته که به دلیل شیوع ویروس کرونا وجود داشت، با همت رانندگان این بخش به خوبی ادامه یافت.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان ادامه داد: همچنین به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا اقدامات لازم انجام و دستورالعمل‌های بهداشتی به شرکت‌های حمل و نقل کالا ابلاغ شده و هم اکنون نیز در حال اجرا است.

کرد خاطرنشان کرد: در حال حاضر 9 هزار و 140 نفر راننده، 6 هزار و 475 دستگاه ناوگان باری و همچنین 3 پایانه بار، 2 انجمن صنفی کارفرمایی شرکت ها و 2 انجمن صنفی کارگری رانندگان باری در بخش حمل و نقل عمومی جاده ای داخلی کالا در حوزه تحت پوشش این اداره کل فعالیت میکنند.

انتهای پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول