اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

فوتسال فارس در وضعیت قرمز/ تنها امتیاز لیگ برتری فوتسال آقایان فارس در خطر از دست رفتن

نماینده فوتسال استان فارس در حالی به مصاف حریفانش می‌رود که در آستانه سقوط به لیگ دسته یک است و نیاز به حمایت جدی دارد.

فوتسال فارس در وضعیت قرمز/ تنها امتیاز لیگ برتری فوتسال آقایان  فارس در خطر از دست رفتن

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، استان فارس همواره در سال های گذشته  با نام های  مختلف از جمله صدرا و ارژن در لیگ برتر فوتسال  آقایان حضور داشت و  بازیکنان مطرحی نیز به فوتسال کشور معرفی کرد؛ اما  پس از آنکه شرکت ارژن بعد از رقابت‌های فصل گذشته لیگ برتر فوتسال اعلام کرد که دیگر تیم‌داری نمی‌کند امتیاز این تیم به باشگاه ایمان سبز واگذار شد.

اما این تیم از ابتدا در رقابت‌های فوتسال لیگ برتر نتایج ضعیفی کسب کرد و پس از هفته پنجم با مالک جدید و با نام ایمان فعالیت خود را ادامه داد.

این تیم در پایان دور اول رقابت‌های فوتسال لیگ برتر آقایان با کسب تنها سه امتیاز در انتهای جدول هفت تیمی گروه ب قرار گرفت تا برای بقا در لیگ برتر در مرحله دوم و پلی آف شرکت کند.

تیم ایمان در نخستین دیدار خود در این مرحله ۱۹ فروردین میزبان شهروند ساری بود که درپایان دو بر صفر شکست خورد.

این تیم در هفته دوم ( ۲۶ فروردین ) مهمان کوثر اصفهان است، هفته سوم ( ۲ اردیبهشت ) میزبان اهورا بهبهان خواهد بود، هفته چهارم (۱۰  اردیبهشت ) مهمان شهروند ساری است، هفته پنجم ( ۱۷ اردیبهشت ) میزبان کوثر اصفهان می باشد و در هفته پایانی ( ۲۴ اریبهشت ) مهمان اهورا بهبهان خواهد بود.

در پایان این مرحله ۲ تیم برتر در لیگ برتر باقی می مانند و ۲ تیم انتهایی به لیگ یک سقوط می‌کنند.

مالک باشگاه ایمان: زمانی که تیم را تحویل گرفتم در مسیر انحلال بود

محسن ابراهیمی  مالک و سرپرست باشگاه ایمان گفت: بنده از تاریخ بیست و چهارم دی ماه نود و نه یعنی بازی پنجم، تیم را تحویل گرفتم که در واقع تیم ایمان از ابتدای فصل در انتهای جدول قرار داشت.

وی افزود: زمان تحویل، تیم در مسیر انحلال بود و در واقع مطلع بودیم که شرایط بسیار سختی در تیم حکم فرماست، مشکلات ما از ابتدای فصل بوده است و بازیکنان نه دریافتی داشتند و نه تمرین مناسب، تیم به حال خود رها شده بود و حتی در چند مرحله تمرینات تیم تعطیل و همه چیز به حالت بلاتکلیفی درآمده بود.

ابراهیمی بیان کرد: دلیل اصلی مشکلات ما نبود امکانات و شرایط مالی مناسب است که انگیزه و ثبات تیم را از بین برده است. 

وی تاکید کرد: مشکلات فقط مالی بوده و با وجود اینکه تمرینات تعطیل شده است ولی قطعا در بازی های باقیمانده حضور پیدا خواهیم کرد و تلاش ما بر این است که امتیاز لیگ برتری نماینده استان فارس حفظ شود.

دروازه بان تیم ایمان سبز: مالک قبلی تیم را در بدترین شرایط رها کرد

امیر احمدپور که سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی و بازی در لیگ قزاقستان را در کارنامه خود دارد گفت: مالک قبلی تیم را در بدترین شرایط رها کرد.

وی افزود: پس از تغییر مالک این باشگاه، مالک جدید تمام توان خود را برای بقای تیم ایمان در لیگ برتر به کار گرفت اما متاسفانه این تیم توسط هیچ مسوولی حمایت نشد و تنها در مقطعی از طرف اداره کل ورزش و جوانان حمایت شدیم و جای تاسف است که تنها نماینده استان فارس در لیگ برتر فوتسال آقایان به حال خود رها شده است.

دروازه بان تیم ایمان شیراز ادامه داد: اگر این امتیاز از دست استان برود آینده فوتسال فارس و شیراز به شدت متضرر می شود اما متاسفانه هم اکنون تیم در شرایط بسیار بدی به سر می برد و تیم کاملا بلاتکلیف است.

سرمربی سابق تیم ایمان: کم‌تجربگی مالک اول باشگاه به تیم ضربه زد

حمید کمالی گفت: از روز اول تیم ایمان بدون برنامه فعالیت خود را آغاز کرد و به دلیل بی تجربگی و مشاوره های اشتباه در مسیر نادرست قرار گرفت.

وی بیان کرد: متاسفانه مسوولین هم تیم را حمایت نکردند و بعد از آنکه ارژن با آن سابقه نابود شد و دیگر وجود خارجی ندارد حالا تیم ایمان هم در بدترین شرایط به سر می برد و متاسفانه امتیاز لیگ برتری فارس در یک قدمی سقوط قرار دارد.

رئیس هیات فوتبال شهرستان شیراز: نماینده فارس در ۵ بازی پیش رو فقط باید به فکر کسب امتیاز باشد
 

محمد رضا حسینی گفت: تیم ایمان از اول دچار حاشیه های زیادی بود و امروز فرصت بررسی موشکافانه نیست و هم اکنون فقط باید با ایجاد انسجام در استان باید سعی شود تیم در لیگ برتر باقی بماند و سپس جلسات کارشناسی برگزار شود.

وی افزود: قبل از تعطیلات نوروز از طرف هیات فوتبال  به تیم ایمان شیراز ۵۰ میلیون تومان کمک شد اما این  تیم  باز هم نیاز به کمک دارد و باید دست به دست هم دهیم تا تیم به دسته یک سقوط نکند چرا که در صورت سقوط به لیگ یک، بازگشت به لیگ برتر بسیار سخت خواهد بود.

حسینی بیان کرد: شاید اگر در ابتدای فصل، کارشناسی شده امتیاز ارژن واگذار شده بود اکنون شرایط به این صورت نبود اما فعلا فقط باید به فکر حفظ امتیاز تیم باشیم و بعد از آن یک برنامه ریزی دقیق برای فصل بعد انجام شود.

انتهای پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول