اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

نوید روزهای خوب برای ورزش اسکواش چهارمحال و بختیاری/از ساخت خانه اسکواش تا برگزاری دوره‌های مربیگری

رئیس هیئت ورزش اسکواش چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه پیش از این زیرساخت‌های این ورزش در استان صفر بود، گفت: پس از عضوگیری و ساخت خانه اسکواش در چهار شهرستان استان پیش‌بینی می‌کنیم تا آخر سال برای قهرمانی نیز حرفی برای گفتن داشته باشیم.

نوید روزهای خوب برای ورزش اسکواش چهارمحال و بختیاری/از ساخت خانه اسکواش تا برگزاری دوره‌های مربیگری

آرش محمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد در خصوص سابقه ورزش اسکواش در استان گفت: این هیئت ورزشی تا کنون در استان سه رئیس و یک سرپرست را تجربه کرده اما متاسفانه پیشرفتی نداشته است.

رئیس هیئت اسکواش چهارمحال و بختیاری افزود: بنده مدتی به عنوان عضو شورای عالی ورزش استان بودم و سابقه ورزشی در رشته‌های مختلف داشتم که به پیشنهاد دوستان و با ابلاغیه صادر شده از مرکز که گویا آخرین ابلاغیه انتخاب رئیس هیئت برای استان خواهد بود این مسئولیت را در دست گرفتم.

وی ادامه داد: اولین وظیفه سرپرست هیئت ورزشی برگزاری انتخابات و مشخص کردن رئیس هیئت است که در تاریخ ۲۶ آذر سال ۹۹ این اتفاق رقم خورد و بعد از آن برگزاری مجمع مهم‌ترین وظیفه می‌باشد که در تاریخ ۱۶ دی‌ماه سال گذشته صورت گرفت و با برگزاری کلاس آموزش عمومی برای آشنایی بیشتر با ورزش اسکواش در فضای مجازی توانستیم از لحاظ کمیت و جمعیت رتبه اول را در کشور کسب کنیم و شروع طوفانی را در این امر داشته باشیم.

محمدی اظهار کرد: واقعیت امر این بود که زیرساخت‌ها در استان صفر بود و از لحاظ قهرمانی جای کار وجود نداشت لذا بعد از عضوگیری در اولین فرصت به فکر ساخت خانه اسکواش در مساحت ۳۵۰ متر مربع افتادیم.

وی بیان کرد: اولین کورت اختصاصی اسکواش در مجموعه ورزشی تختی شهرکرد جنب خانه شطرنج اندیشه در حال ساخت می‌باشد که شامل سه زمین بازی، مجموعه اداری، کافی‌شاپ، دفتر مهمانسرا، رخت کن و سرویس بهداشتی می‌باشد که ۲ میلیارد تومان علی‌الحساب برای ابتدای کار لازم است که با هزینه شخصی و پیگیری خیران تأمین شده است.

رئیس هیئت اسکواش استان با بیان اینکه این مجموعه علاوه بر شهرکرد در شهرهای فارسان، بروجن و اردل نیز ساخته خواهد شد و تا دو ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسند، افزود: از همه دستگاه‌های مربوطه از جمله اداره برنامه و بودجه، اداره ورزش و جوانان و نماینده شورای اسلامی درخواست داریم تا در ساخت کورت اختصاصی اسکواش مبالغی را کمک کنند تا بتوانیم این مجموعه ورزشی را به نتیجه برسانیم زیرا که بودجه ما بسیار اندک است و تنها استارت کار است.

محمدی به فعالیت‌های انجام شده اشاره کرد و گفت: برای اولین بار دوره مربیگری در استان برگزار شد که مورد استقبال بی‌نظیر قرار گرفت و فعالیت‌های انجام شده تاکنون سبب شد که استانی که تاکنون عضو تیم‌های آخر کشوری در جدول بود به جایگاه ۱۰ الی ۱۵ صعود کند که بی‌صبرانه منتظر اعلام نتایج تغییر جایگاه‌ها هستیم.

وی ادامه داد: اگر سایت خبری اسکواش کشوری را ملاحظه کنید متوجه تغییرات و فعالیت‌هایی که تاکنون انجام شده خواهید شد تنها از آذر سال گذشته تاکنون ۲۷ خبر ورزشی از هیئت اسکواش استانی که تا کنون هیچ قدمی در این راستا برنداشته در این سایت کار شده است.

محمدی اظهار کرد: در این هیئت تنها از لحاظ فرمانی و بین‌المللی تاکنون اقدامی صورت نگرفته به دلیل اینکه در تغییر رئیس هیئت معمولا فقط چارت ورزشی عوض می‌شود اما ما در این هیئت فعالیت را با عضوگیری آغاز کرده و کم کم به جلو حرکت می‌کنیم و پیش‌بینی می‌کنیم تا آخر سال برای قهرمانی نیز حرفی برای گفتن داشته باشیم.

رئیس هیئت اسکواش استان در پایان با بیان اینکه از همه همراهان در عضویت این ورزش و یا در بحث‌های علمی کمک می‌خواهیم، گفت: به زودی درب خانه اسکواش چهارمحال و بختیاری به روی همه باز است و هر کس با هر لباس و مقامی که قصد کمک به این ورزش را داشته باشد را با آغوش باز می‌پذیریم.

انتهای پیام/68036/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول