اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

توزیع پنجمین مرحله از کمک‌های مومنانه موسسه خیریه دارالاکرام قم

منوچهر دهشیری مدیر مؤسسه خیریه دارالاکرام شعبه قم از توزیع پنجمین مرحله از کمک‌های مومنانه موسسه خیریه دارالاکرام شعبه قم در آستانه فرارسیدن ماه مبارک رمضان خبر داد.

توزیع پنجمین مرحله از کمک‌های مومنانه موسسه خیریه دارالاکرام قم

منوچهر دهشیری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: با توجه به اینکه رسالت موسسه دارالاکرام اهداء بورسیه تحصیلی به دانش آموزان مستعد تحصیل فاقد سرپرست موثر است ولی برحسب ضرورت و انسان دوستی نسبت به اهدا کمک‌های مومنانه نیز اهتمام دارد.

وی بیان کرد: در همین راستا به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان پنجمین مرحله از رزمایش کمک‌های مومنانه موسسه خیریه دارالاکرام حضرت ابوالفضل (ع) انجام گرفت.

مدیر مؤسسه خیریه دارالاکرام شعبه قم خاطرنشان کرد: در این مرحله ۴۶۰ بسته سبد غذایی به ارزش ۵۰۰ هزار تومان به خانواده‌های زیرپوشش اهدا شده است.

وی با بیان اینکه در پنج رزمایش بیش از ۲۵۰۰ سبد موادغذایی و پک بهداشتی توزیع شده است، بیان کرد: ارزش پک‌های اهدا شده یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان بوده است.

دهشیری با دعوت از خیرین برای حمایت از دانش آموزان فاقدسرپرست و جلوگیری از ترک تحصیل آنها گفت: خیرین می توانند برای حمایت از دانش آموزان با استفاده از نرم افزار «به مهربانی» و یا شماره تلفن‌های ۳۷۸۴۱۷۵۹۰ و ۰۲۵۳۷۸۴۱۷۶۹به جمع حامیان موسسه خیریه دارالاکرام بپیوندند.

انتهای پیام/2258

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول