اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

توزیع 5000 بسته معیشتی همزمان با آغاز ماه رمضان در چهارمحال و بختیاری

فرمانده سپاه قمربنی‌هاشم(ع) گفت: در آستانه ماه مبارک رمضان پنج هزار بسته معیشتی به ارزش ۲میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تهیه شده و برای تحویل به خانواده‌های نیازمند به شهرستان‌های ده‌گانه ارسال می‌شود.

توزیع 5000 بسته معیشتی همزمان با آغاز ماه رمضان در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، هشتمین مرحله از نهضت کمک مؤمنانه با حضور  فرمانده سپاه قمربنی‌هاشم(ع)، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) و مدیرکل بهزیستی استان چهارمحال و بختیاری آغاز شد.

علی‌محمد اکبری ضمن تقدیر از مردم استان در امر کمک‌های مومنانه گفت: از بدو شیوع ویروس منحوس کرونا تاکنون بیش از یک صد و ۱۰ میلیارد تومان انواع کمک‌های نقدی و غیرنقدی با همکاری رده‌های بسیج، ائمه جمعه و جماعات و نهادهای حمایتی، جمع‌آوری شده و در اختیار آسیب‌دیدگان از کرونا و خانواده‌های نیازمند قرار گرفته است.

فرمانده سپاه قمربنی‌هاشم(ع) خاطرنشان‌کرد: در آستانه ماه مبارک رمضان و همزمان با سراسر کشور پنج هزار بسته معیشتی به ارزش ۲میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تهیه شده که برای تحویل به خانواده‌های نیازمند به شهرستان‌های ده‌گانه استان چهارمحال و بختیاری ارسال می‌شود.

اکبری افزود: نهضت مواسات و کمک مؤمنانه و همچنین طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تا زمانی که ویروس منحوس کرونا وجود دارد برای رفع نیازهای خانواده‌های آسیب‌دیده، ادامه خواهد داشت.

وی بیان‌کرد: مراحل بعدی رزمایش کمک مؤمنانه در استان چهارمحال و بختیاری همزمان با نیمه ماه مبارک رمضان و به مناسبت میلاد با سعادت حضرت امام حسن مجتبی(ع) و در پایان ماه ضیافت الهی برگزار خواهد شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم(ع) هم در این مراسم با گرامیداشت حلول ماه مبارک رمضان، برخی از فضیلت‌های ماه ضیافت الهی را برشمرد.

سیدامان‌الله حسینی‌صدر، حمایت از فقرا و نیازمندان و سرپرستی از ایتام را از سنت‌های الهی و سیره اهل‌بیت عصمت و طهارت عنوان کرد و افزود: برگزاری مرحله هشتم کمک‌های مؤمنانه در استان چهارمحال و بختیاری یکی از کارهای بسیار ارزشمند است که در راستای سیره معصومین و حمایت از نیازمندان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۶۸۰۳۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول