اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  تعاون و اشتغال

آموزش مهارت در حوزه گردشگری مذهبی ایران و عراق دنبال می‌شود

رییس سازمان فنی و حرفه ای کشور با اشاره به تفاهم این سازمان با استانداری نجف اشرف، گفت که گردشگران مذهبی زیادی میان ایران و عراق تردد دارند و این تفاهم می‌تواند به مهارت‌زایی عوامل مربوطه و ارتقای کیفیت خدمات به زائران منجر شود.

آموزش مهارت در حوزه گردشگری مذهبی ایران و عراق دنبال می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس،‌علی اوسط هاشمی معاون وزیر تعاون،‌کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای گفت: مهارت زایی در حوزه گردشگری مذهبی ایران - عراق دنبال می‌شود.

وی با اشاره به تفاهم این سازمان با استانداری نجف اشرف گفت که گردشگران مذهبی زیادی میان ایران و عراق تردد دارند و این تفاهم می تواند به مهارت زایی عوامل حوزه مربوطه و به دنبال آن ارتقای کیفیت خدمات به زائران منجر شود.

محمد شریعتمداری وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی در سفر به عراق با همتای خود سند همکاری ۵ ساله امضا کرد که بخش‌های اشتغال زایی، تبادل نیروی کار ماهر، افزایش سطح کیفی مهارت و تخصص در نیروهای کار، ایجاد مراکز آموزشی و تربیت نیروی متخصص و تلاش برای سرمایه گذاری در این زمینه از محورهای اصلی رایزنی های وی با مقام‌های عراقی بود.

همچنین در جریان سفر شریعتمداری به نجف اشرف؛ مفاد سند ۵ ساله همکاری ایران و عراق با ارتباط سازمان فنی و حرفه ای کشورمان و استانداری نجف اشرف جنبه عملیاتی به خود گرفت.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول