اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

ثبت‌نام اولویت واکسن کرونا در هرمزگان حضوری است

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: در حال حاضر ثبت‌نام برای افراد دارای بیماری خاص و افراد بیماری‌های زمینه‌ای فقط «حضوری» و با مراجعه «نزدیک‌ترین مرکز جامع سلامت» یا «پایگاه سلامت» در شهر محل سکونت افراد است تا برای آن‌ها پروندهٔ پزشکی تشکیل شود.

ثبت‌نام اولویت واکسن کرونا در هرمزگان حضوری است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، دکتر فاطمه نوروزیان درباره نحوه ثبت نام اولویت دریافت واکسن کرونا در هرمزگان اظهار داشت: ثبت‌نام حضوری است.

وی افزود: در حال حاضر ثبت‌نام برای افراد دارای بیماری خاص و افراد بیماری‌های زمینه‌ای فقط «حضوری» و با مراجعه «نزدیک‌ترین مرکز جامع سلامت» یا «پایگاه سلامت» در شهر محل سکونت افراد است تا برای آن‌ها پروندهٔ پزشکی تشکیل شود.

به گفته سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، اگر پیش‌ از این برایتان پروندهٔ سلامت تشکیل شده، نیاز به مراجعه و ثبت‌نام دوباره نیست.

نوروزیان همچنین خاطرنشان کرد: قرار است راهکاری برای ثبت‌نام اینترنتی برای عموم از سوی وزارت بهداشت فراهم شود که هرزمان این سامانهٔ اینترنتی راه‌اندازی شود، اطلاع‌رسانی خواهد شد.

به گزارش فارس، در وب‌سایت دانشگاه علوم‌پزشکی هرمزگان (hums.ac.ir) در بخش  مراکز بهداشتی و درمان نام مراکز و پایگاه‌های سلامت به تفکیک شهرستان در دسترس است.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول