اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

سواد سلامت مردم استان بوشهر بالاست

مشاور معاون بهداشت و نماینده وزارت بهداشت گفت: وزیر بهداشت در نشست‌ها همیشه بر بالا بودن سواد سلامت مردم استان بوشهر تأکید دارند.

سواد سلامت مردم استان بوشهر بالاست

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمد اسماعیل مطلق پیش از ظهر امروز در بازدید از وضعیت بیماری کووید ۱۹ در استان بوشهر اظهار داشت: متأسفانه با گذشت چهار روز از مهلت ۱۰ روزه محدودیت‌ها هنوز این محدودیت‌ها به صورت کامل اجرا نشده که می‌بایست بررسی شود که علت عدم رعایت این محدودیت‌ها چه بوده است.

مشاور معاون بهداشت و نماینده وزارت بهداشت با ابلاغ پیام ویژه تشکر وزیر بهداشت به رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در خصوص زحمات مجموعه دانشگاه در مبارزه با بیماری افزود: وزیر بهداشت در نشست‌ها همیشه بر بالا بودن سواد سلامت مردم استان بوشهر تأکید دارند.

مطلق تأکید کرد: برای حساس کردن مردم نسبت به ویروس باید از خانواده‌هایی که درگیر کرونا بودند استفاده کنیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیز با تشکر و گرامیداشت یاد و نام شهدای مدافع سلامت گفت: در حال حاضر نمی‌توانیم بگوییم کجای پیک بیماری هستیم چون بعد از عبور از موج مشخص می‌شود که در چه مقطعی در پیک بودیم.

سعید کشمیری با ابراز امیدواری از بالا بودن سطح آگاهی مردم استان بوشهر و همراهی همیشگی آنان افزود: متأسفانه در حال حاضر رعایت ۵۰ درصدی پروتکل‌های برای جلوگیری از شیوع بیماری کافی نیست بلکه برای پیشگیری از شیوع بیماری رعایت پروتکل‌ها باید بالای ۹۰ درصد باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول