اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

توزیع ۱۶۰ تن روغن نباتی در یزد/شهروندان موقع خرید خارج از قیمت مصوب فاکتور اخذ کنند

سخنگوی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد با بیان این‌که در خصوص کالاهای ضروری در ماه رمضان نگرانی وجود ندارد گفت: ۱۶۰ تن روغن نباتی برای توزیع وارد یزد شده و در روزهای آتی نیز مقدار بیشتری برای توزیع آماده خواهد شد.

توزیع ۱۶۰ تن روغن نباتی در یزد/شهروندان موقع خرید خارج از قیمت مصوب فاکتور اخذ کنند

علی افشارپور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از یزد، با اشاره به این‌که به اندازه کافی اقلام اساسی مورد نیاز مردم را در استان داریم و هیچ نگرانی در این زمینه وجود ندارد، اظهار کرد: بیشترین کالای مورد نیاز مردم برای ایام ماه مبارک رمضان اقلام پروتئینی به ویژه گوشت قرمز و مرغ است که به میزان کافی در سطح عرضه ارائه می‌شود و کمبودی نداریم.

وی به مردم اطمینان داد که از نظر تامین سایر کالاها مانند برنج و روغن نیز مشکلی وجود ندارد و افزود: در حال حاضر ۵۰۰ تن برنج هندی،۴۰۰ تن شکر در بسته بندی‌های ۹۰۰ گرمی و ۱۶۰ تن روغن نباتی در حال توزیع است و در روز‌های آینده نیز سهمیه دیگری تامین می‌شود.

سخنگوی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد قیمت هرکیلوگرم برنج هندی را ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان و شکر بسته‌بندی را هفت هزار و ۸۰۰ تومان اعلام کرد و ادامه داد: همه کالاها به میزان کافی در بازار موجود است که نیازی به عرضه کالاها به شیوه تنظیم بازار و نگرانی بابت ایجاد ازدحام مردم وجود ندارد.

وی با بیان این‌که تلاش می‌کنیم کمترین مداخله را در بازار و قیمت‌ها داشته باشیم تا بازار بتواند راه خود را برود و به تعادل برسد اظهار‌ کرد: طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان در دو بخش نظارت خاص بر کالا‌های اولویت‌دار و پرمصرف همچنین تامین کالاهای اساسی از روز گذشته آغاز شده و تا روز پنجشنبه در سطح فروشگاه‌ها ادامه خواهد داشت.

افشارپور با تاکید بر لزوم نظارت‌های بهداشتی در شرایط فعلی بیان داشت: با توجه به شیوع بیماری کرونا، نظارت بر رعایت موازین بهداشتی در تهیه برخی از مواد غذایی ماه رمضان از جمله حلیم، زولبیا و بامیه و ... نیز بیشتر خواهد شد تا مردم نگرانی در این زمینه نداشته باشند.

وی با اشاره به موجود بودن کالا‌های اساسی با نرخ مصوب در اکثر فروشگاه‌ها تصریح کرد: هیچ فروشگاهی حق ندارد بیش از قیمت مصوب نسبت به عرضه کالاها اقدام کند لذا مردم موضوعاتی از قبیل دریافت فاکتور از فروشنده را حق خود بدانند و فاکتور هر نوع کالایی که خریداری میکنند را مطالبه کنند.

سخنگوی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد از مردم خو است در صورت مشاهده هرگونه تخلفی در بازار، موارد را به مراجع رسمی و شماره ۱۲۴ گزارش دهند و بازرسان و ناظران را در کنترل بازار یاری کنند.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول