اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

واکنش اردن به تجاوزات رژیم صهیونیستی در مسجدالأقصی

سخنگوی وزارت خارجه اردن استمرار تجاوزات رژیم صهیونیستی در مسجدالأقصی را محکوم کرد.

واکنش اردن به تجاوزات رژیم صهیونیستی در مسجدالأقصی

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، وزارت خارجه اردن استمرار تجاوزات رژیم صهیونیستی در مسجدالأقصی را که آخرین مورد آن تخریب قفل‌های باب السلسله، ورودی منتهی به موزه اسلامی، قطع سیم‌ بلندگوها در خارج از حرم شریف و تعرض به کارکنان اداره اوقاف قدس و امور مسجدالأقصی بود، محکوم کرد.

«ضیف الله الفایز» سخنگوی رسمی وزارت خارجه اردن گفت که رفتارهای پلیس اسرائیل مردود و محکوم است و احساسات مسلمانان را جریحه‌دار می‌کند.

طبق گزارش خبرگزاری اردن (پترا)، الفایز با اشاره به تجاوزات رژیم صهیونیستی در حرم مسجدالأقصی و نقض وضعیت حقوقی و تاریخی این مکان مقدس، افزود که سراسر حرم قدس شریف متعلق به مسلمانان است و اداره اوقاف قدس و امور مسجدالأقصی مطابق با قانون بین‌المللی مسئول اداره آن است.

وی از مسئولان رژیم صهیونیستی خواست تا به تعهدات خود به عنوان یک رژیم اشغالگر پایبند بوده و دست از این تجاوزات و هتک حرمت مسجدالأقصی بردارد.

نیروهای رژیم صهیونیستی، شامگاه سه‌شنبه، بلندگوهای مسجدالاقصی در بیت‌المقدس را خاموش  و قطع کردند تا مانع پخش اذان برای نماز عشاء و نماز تراویح از این بلندگوها در نخستین روی ماه مبارک رمضان شوند.(جزئیات بیشتر)

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول