اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

لزوم هموارسازی مسیر سرمایه‌گذاران در فرایند تولید

فرماندار نی‌ریز با اشاره به شعار سال و تاکید رهبر معظم انقلاب بر مانع‌زدایی در مسیر تولید گفت: راه را برای حضور سرمایه‌گذاران در بخش‌های مختلف صنعتی هموار خواهیم کرد.

لزوم هموارسازی  مسیر سرمایه‌گذاران در فرایند تولید

مراد هدایت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نی ریز اظهار داشت: در سال گذشته علیرغم اینکه دولت در تأمین اعتبار مشکل داشت، در زمینه اشتغال به آنچه هدف ما بود دست یافتیم اما در بخش پروژه های عمرانی به دلیل محقق نشدن بودجه های لازم با سرعت کندتری پیش رفتیم.

وی گفت: موانع تولید در نی ریز شناسایی شده و سعی داریم مجوزهای لازم را در استان به سرانجام برسانیم تا سرمایه گذاران بتوانند اهداف خود را دنبال کنند و از بخش خصوصی که می تواند به رونق تولید کمک بیشتری کند، حمایت خواهیم کرد.

فرماندار نی ریز بیان کرد: با رفع موانع تولید که عمده آن می تواند روند کارهای اداری است، می توانیم با کوتاه کردن مسیر در این روند از ظرفیت سرمایه گذاران بومی استان و شهرستان که در دیگر نقاط کشور فعالیت دارند، استفاده کنیم.

هدایت بدون اشاره به نام  پروژه های صنعتی و عمرانی که قرار است اجرا شود، افزود: در شهرستان نی ریز در همین ابتدای سال، پروژه های خوبی پیش بینی شده که با حضور مقامات استانی و استاندار به بهره برداری خواهند رسید و مجموعه دولت در شهرستان و نماینده مردم در مجلس، یک جهش قوی در بخش ها و پروژه های مختلف در بخش کشاورزی و عمرانی برداشته اند.

وی رتبه بخش صنعتی نی ریز در کشور در سال گذشته را اول عنوان کرد و گفت: امیدواریم ظرفیت در این بخش از شهرستان بیشتر شود و ما این آمادگی را داریم تا موانع تولید را در نی ریز برطرف کنیم و با دعوت از سرمایه گذاران، به پشتیبانی از تولیدکنندگان بپردازیم.

فرماندار نی ریز اظهار داشت: با توجه به اینکه در سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا و به دنبال آن تعطیلی مقطعی، برخی کسب و کارها و واحدهای تولیدی کوچک دچار آسیب و زیان جزیی و کلی شدند، با پرداخت وام توانستیم به آنها کمک کنیم که در همین راستا فرمانداری نی ریز از سوی استانداری مورد تقدر قرار گرفت.

هدایت افزود: در سال جدید نیز با توجه به شعار سال سعی خواهیم کرد موانع و مشکلات موجود بر سر راه را برطرف کنیم تا به رشد تولید و اقتصاد در شهرستان کمک شایانی شود.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول