اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

برای رقیبان خطرناک خواهیم بود/ ثابت می‌کنیم جایگاه ما در این مرحله نیست

سرمربی تیم بازارهای روز کوثر اصفهان گفت: به‌دنبال حداکثر امتیازات در دیدارهای آینده خود نیاز داریم، می‌دانیم که برای هر سه تیم حاضر در گروهمان خطرناک خواهیم بود، تیم ما متحول شد است و فکر می‌کنم ثابت کنیم که جایگاه ما در این مرحله از رقابت‌ها نیست.

برای رقیبان خطرناک خواهیم بود/ ثابت می‌کنیم جایگاه ما در این مرحله نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، داوود توسل سرمربی تیم فوتسال بازارهای روز کوثر در کنفرانس خبری پیش از دیدار تیم خود مقابل ایمان شیراز در خصوص آخرین وضعیت بازیکنان کرونایی تیم خود اظهار داشت: پس از مثبت شدن تست چند تن از بازیکنان تیم مجددا روز شنبه و یکشنبه از بازیکنان تیم آزمایش گرفته شد و خوشبختانه تست تمامی بازیکنان منفی و آن‌ها به جمع دیگر بازیکنان و اعضا تیم پیوستند و شرایط خوبی را هم پشت سر می‌گذارند.

سرمربی تیم بازارهای روز کوثر ادامه داد: برای دیدار با ایمان شیراز محروم و مصدومی نخواهیم داشت و با تمام قوا به مصاف این تیم می‌رویم؛ علی‌رقم تمامی حمایت‌های صورت گرفته از جانب مدیریت و سهام‌داران این مجموعه متأسفانه شرایط به شکلی رقم خورد که در پلی‌آف پائین جدولی‌ها حاضر شویم، این جایگاه واقعا حق تیم ما نبود ولی به هر حال این شرایط رقم خورده است و امیدواریم با کادرفنی جدید بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم.

وی اضافه کرد: از ۱۲ اسفندماه تمرینات را در دو نوبت پشت سرگذاشتیم و در تعطیلات عید نوروز نیز تمرینات تیم ما ادامه داشت، طبق برنامه‌ریزی که داشتیم انتظار داشتیم که در دیدار مقابل با اهورا در شرایط مسابقه قرار بگیریم و این دیدار برای ما بسیار اهمیت داشت، با تمام احترامی که برای تیم اهورا قائل هستیم احساس می‌کنم که اگر این دیدار انجام می‌شد میهمان ما بازی سختی را پشت سرمی‌گذاشت.

توسل در ادامه تشریح کرد: تیم شرایط خوبی را پشت سرمی‌گذارد، در دیدارهای خانگی و خارج از خانه به دنبال حداکثر امتیاز هستیم و امیدواریم به موضوع دست یابیم؛ احساس می‌کنم که تیم ایمان شیراز با توجه به نتایجی که در دیدارهای مقابل ما کسب کرده است بازی راحتی را مقابل خود می‌بیند ولی با توجه به تغییراتی که در تیم ایجاد شد ما با تمام قوا وارد زمین خواهیم شد.

سرمربی تیم بازارهای روز کوثر اضافه کرد: ما به‌دنبال حداکثر امتیازات در دیدارهای آینده خود نیاز داریم، می‌دانیم که برای هر سه تیم حاضر در گروهمان خطرناک خواهیم بود، تیم ما متحول شد است و فکر می‌کنم ثابت کنیم که جایگاه ما در این مرحله از رقابت‌ها نیست.

سرمربی ایمان شیراز: چیزی برای از دست دادن نداریم

ناصر نعمتی نیز در خصوص مصدومان و محرومان تیم ایمان شیراز جهت مصاف با بازارهای روز کوثر اصفهان اظهار داشت: آرش مرادیان مصدوم تیم ما برای دیدار با بازارهای روز کوثر است و سلمان عزیزی نیست به دلایلی نتوانست تیم را همراهی کنند.

سرمربی تیم ایمان شیراز ادامه داد: تیم بازارهای روز کوثر، تیم خوبی است و هزینه‌های زیادی را نسبت به تیم ما انجام داده، بازی سختی را در مرحله گروهی با این تیم انجام دادیم و نسبتا با این تیم آشنا هستیم.

وی تشریح کرد: برای نتیجه‌گیری به اصفهان وارد خواهیم شد زیرا چیزی برای از دست دادن نداریم، هفته گذشته در دیدار که با شهروند داشتیم بازیکنانمان بازی خوبی از خود ارائه دادند، پس از این دیدار به دلیل مشکلات مالی حاکم بر تیم، در طی هفته گذشته تمرینات خوبی را پشت سر نگذاشتیم و امیدوارم بتوانیم فردا بازی خوبی را به نمایش بگذاریم.

انتهای پیام/۶۳۱۰۷/ج۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول