اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

اجرای مهرواره «محله همدل» در کردستان

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان از اجرای مهرواره «محله همدل» در کردستان به مناسبت ماه مبارک رمضان خبر داد.

اجرای مهرواره «محله همدل» در کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام احمد حاتمیان ظهر امروز در جلسه برنامه‌‌ریزی مهرواره محله همدل اظهار کرد: به همت بنیاد هدایت تبلیغات اسلامی کردستان مهرواره «محله همدل» در سطح کشور و استان کردستان اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه پویش محله همدل از سوی بنیاد هدایت تبلیغات اسلامی اجرا می‌شود، افزود: این مهرواره به منظور ایجاد نشاط، امید و تقویت خودباوری برای حضور و مشارکت در حل مسائل توسط اقشار مختلف مردم در سطح محله‌های سراسر کشور و استان کردستان برگزار می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان با اشاره به اینکه رفع مشکلات احتیاج به همراهی مردم دارد، افزود: براساس فرمایشات مقام معظم رهبری در هرکاری که مردم وارد شدند قطعا گشایش در آن به وجود خواهد آمد.

وی اعلام کرد: براساس اجرای این طرح سازمان از ظرفیت محلات و مجموعه‌های محلات با مشارکت مردم نسبت به حل مسائل محله اقدام می‌کند.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی کردستان نیز در این جلسه خاطر نشان کرد: مسائل و مشکلات محلات در قالب اقتصادی، اجتماعی، تربیتی، خانواده، مذهبی، زیرساختی، اخلاقی، زنان، سبک زندگی و سلامت، حقوقی و رسانه و هویت‌بخشی تقسیم می‌شود.

حجت‌الاسلام رستمی عنوان کرد: مخاطب مهرواره محلات طرح شهید سلیمانی، محلاتی که امام جماعت مسجد دارند و محلات دارای جوانان پویا و فعال است.

وی با اشاره به مراحل و اقداماتی که از سوی استان‌ها انجام می‌شود، اعلام کرد: تشکیل کمیته مهرواره متشکل از تبلیغات اسلامی، حوزه علمیه، نمایندگان ادارات اوقاف و کانون‌های فرهنگی مساجد استانهاست که نسبت به اطلاع‌رسانی و گفتمان‌سازی در خصوص مهرواره محله همدلی اقدام می‌کنند.

وی اضافه کرد: محلات باید از طریق سامانه پیامکی 5000175 و مراجعه به سایت مهرواره برای آموزش نحوه حل مسائل اقدام کنند.

وی یادآور شد: از ظرفیت دستگاهها، افراد متمکن و صاحب نفوذ در حل مسائل و مشکلات استفاده خواهد شد.

انتهای پیام/2330/72

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول