اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

خسارت‌های تگرگ و طوفان در کرمان/آبگرفتگی 37 منزل در شهداد+تصاویر

تگرگ و طوفان شدید خسارت‌هایی را به بخش‌های مختلفی از استان کرمان از جمله شرق و شمال استان وارد کرد و هلال‌احمر امدادرسانی هوایی و زمینی را در روستای پشوییه در شهداد آغاز کرد.

خسارت‌های تگرگ و طوفان در کرمان/آبگرفتگی 37 منزل در شهداد+تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، تگرگ و طوفان شدید امروز پنجشنبه خسارت‌هایی را به بخش‌های مختلفی از استان کرمان از جمله در شهرستان‌های فهرج و ریگان در شرق و شهداد در شمال استان وارد کرد و هلال‌احمر امدادرسانی هوایی و زمینی را در روستای پشوییه در شهداد آغاز کرد.

رضا فلاح مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمان از طغیان رودخانه و امدادرسانی نیروهای امدادی به ۳۷ واحد منزل مسکونی در منطقه شهداد خبر داد خبر داد و اظهار کرد: بلافاصله تیم‌های امداد هوایی و زمینی جمعیت هلال‌احمر استان به روستای پشوئیه در شهداد اعزام شدند.

 

وی با اشاره به اینکه 37 منزل مسکونی در روستای مذکور دچار آبگرفتگی شدند، افزود: هم‌اکنون اقلام امدادی از قبیل پتو، موکت، بسته‌های غذایی 72 ساعته و 24 ساعته، آب معدنی و... توسط امدادگران جمعیت هلال‌احمر در حال توزیع است.

خسارت گردوغبار و تگرگ شدید به زیرساخت‌ها و کشاورزی ریگان

فرماندار ریگان گفت: گردوغبار شدید، تگرگ و باران شدید خسارت‌های زیادی به بخش کشاورزی و زیرساخت‌های شهرستان ریگان وارد کرد و باعث از بین رفتن مزارع گندم و جو و نخل‌های شهرستان شد.

 

امین باقری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ریگان با بیان اینکه طوفان شدید همچنین راه ارتباطی ۳۱ روستای ریگان را مسدود کرده است، افزود: گرد و غبار شدید ۱۷ شهروند ریگانی را راهی مراکز درمانی و برق ۲۰روستا را قطع کرد.

وی یادآور شد: تگرگ و طوفان شدید شن، خسارت‌های زیادی از جمله شن گرفتگی مزارع کشاورزی وارد کرد که کارشناسان در حال برآورد خسارت هستند.

طوفان  و بارش باران و تگرگ برق یک روستا در فهرج را قطع کرد

بارش باران همراه با طوفان و تگرگ ظهر امروز بخش نگین کویر فهرج را فرا گرفت و باعث خساراتی شد.

 

امیر آزاد بخشدار بخش نگین کویر فهرج گفت: عصر امروز شکستن تیر برق باعث قطعی برق روستای حسین‌آباد خدابنده شد و تلاش برای رفع مشکل برق روستا ادامه دارد.

وی اظهار کرد: به‌همین منظور برای رفع مشکل برق روستای خدابنده  برق چند روستا نیز در بخش نگین کویر قطع شد.

انتهای پیام/3388/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول