اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

ورزش؛ نسخه‌ای شفابخش برای نشاط اجتماعی

مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس گفت: یکی از نسخه‌های شفابخش برای نشاط اجتماعی، ورزش است.

ورزش؛ نسخه‌ای شفابخش برای نشاط اجتماعی

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سیدتقی سهرابی در نشست مدیرکل ورزش و جوانان فارس، مدیران فوتبال استان و مدیرعاملان تیم های فجر شهید سپاسی و شهدای قشقایی با مدیرکل و معاونین صدا و سیمای مرکز فارس که به منظور بحث و تبادل نظر در خصوص پخش زنده نمایندگان فارس در لیگ دسته یک در سال ۱۴۰۰ برگزار شد، با بیان اینکه نسخه ای بهترو شفا بخش تر از ورزش برای نشاط جامعه  نداریم گفت: دغدغه رسانه ملی پوشش تمامی رویدادها و رشته های ورزشی می باشد.

وی افزود: این نشست با توجه به درخواست و مطالبه فوتبال دوستان به منظور تعامل برای پخش زنده ۲ نماینده فارس در لیگ یک برگزار شد اما در سال های اخیر ورزشکاران و تیم های فارسی در میادین مختلف خوش درخشیدند و رسانه ملی تمام رشته ها را حمایت خواهد کرد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس ادامه داد: باید قدر ظرفیت های موجود در ورزش فارس را بدانیم و با هم افزایی از این ظرفیت به بهترین شکل استفاده کنیم.

سهرابی ادامه داد: درخواست مشترک صدا و سیما و اداره کل ورزش و جوانان فارس نیز از مسئولین استان توجه ویژه به ورزش و کمک به ۲ دستگاه برای پاسخ به مطالبه مردم می باشد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس اظهار داشت: همان گونه که در چند سال اخیر مرکز فارس رقابت‌های فوتبال نمایندگان فارس در لیگ دسته یک را با وجود تمام مشکلات به صورت زنده پخش کرده است، در سال ۱۴۰۰ نیز به عنوان یار دوازدهم در کنار این ۲ تیم خواهد بود و پخش زنده دیدار تیم های فجر شهید سپاسی و شهدای قشقایی در دستور کار قرار گرفت.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول