اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

تخت‌های بیمارستانی استان، پاسخگوی سرعت و شدت کرونا نیست

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین گفت: ظرفیت تخت‌های بیمارستانی استان محدود بوده و به هیچ وجه پاسخگوی سرعت و شدت کرونا نیست، در شرایط فعلی، مهار کرونا تنها به میزان همکاری و رفتار مردم بستگی دارد.

تخت‌های بیمارستانی استان، پاسخگوی سرعت و شدت کرونا نیست

منوچهر حبیبی، معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین در گفت و گو با خبرگزاری فارس در قزوین با اشاره به وضعیت حاد کرونایی استان گفت: در شرایطی قرار داریم که آمار فوتی‌های کرونایی روزانۀ استان قزوین 2 رقمی شده است.

وی با اشاره به اینکه کادر درمان به‌صورت خستگی ناپذیر در حال خدمت هستند، افزود: روزانه بیش از 2 هزار تست PCR در استان قزوین انجام می‌شود و تعدادی از آزمایشگاه‌های بخش خصوصی نیز مجوز انجام این تست را دارند تا بتوانیم هرچه سریعتر مبتلایان جدید را شناسایی کرده و در قرنطینه قرار دهیم.

این مسؤول اظهار کرد: درمان، آخرین حلقهٔ مهار کرونا و پرهزینه‌ترین مرحله است و در شرایط فعلی، مهار کرونا تنها به میزان همکاری و رفتار مردم بستگی دارد، لذا امیدواریم مردم به شدت بیش از گذشته و بیش از روزهای نخست نسبت به رعایت پروتکل‌ها و موازین بهداشتی اهتمام کنند.

حبیبی در پایان عنوان کرد: ظرفیت تخت‌های بیمارستانی استان محدود بوده و به هیچ وجه پاسخگوی سرعت و شدت کرونا نیست، بنابراین مردم تلاش کنند با رعایت پروتکل‌های بهداشتی این زنجیره را قطع کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول