اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

دقت در مسئله تایید صلاحیت‌ها فدای سرعت نکنید/ مردم در آینده عملکرد هیأت نظارت را قضاوت می‌کنند

رئیس هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی گلستان گفت: در مسئله تایید صلاحیت‌ها، دقت را فدای سرعت نکنید، زیرا این موضوع، حق‌الناس مردم و داوطلبان است و مردم در آینده عملکرد ما را قضاوت خواهند کرد.

دقت در مسئله تایید صلاحیت‌ها فدای سرعت نکنید/ مردم در آینده عملکرد هیأت نظارت را قضاوت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، غلامرضا منتظری امروز رئیس هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی گلستان گفت: در جلسه هیات‌عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی گرگان و آق‌قلا با بیان اینکه مهمترین رکن این نظام، مردم هستند، اظهار کرد: پایبندی به اصل امانتداری، رازداری، پرهیز از جانبداری و رعایت کرامت انسانی جزو وظایف اعضای هیات نظارت بر انتخابات است.
وی تصریح کرد: مردم، مهمترین رکن نظام اسلامی هستند و ما امین مردم هستیم، امانت را باید حفظ کرد.
رئیس هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی گلستان گفت: اگر درست عمل کنیم و شورای موفقی در مدیریت شهری و روستا ایجاد شود همه در ثواب آن شریک هستیم.
منتظری خاطرنشان کرد: مراقب باشیم هیئت‌های اجرایی و نظارت در کنار همدیگر به وظایف قانونی خود عمل کنند تا انتخابات پرشوری داشته باشیم.
وی ادامه داد: در مسئله تایید صلاحیت‌ها، دقت را فدای سرعت نکنید، زیرا این موضوع، حق‌الناس مردم و داوطلبان است و مردم در آینده عملکرد ما را قضاوت خواهند کرد.
رئیس هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی گلستان گفت: اخلاق حرفه‌ای را در برگزاری انتخابات رعایت کنیم چون هم آبروی افراد و داوطلبان و هم وجهه کشور، با انتخابات گره خورده است.

انتهای پیام/2307/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول