اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

تولید فیلم کوتاه «بی‌خوابی» در حوزه هنری کردستان/به تصویرکشیدن رنج کادر درمان در ایام کرونا

رئیس حوزه هنری استان کردستان گفت: فیلم کوتاه «بی‌خوابی» با محوریت به تصویر در آوردن فداکاری‌های کادر درمان به تهیه‌کنندگی حوزه هنری در کردستان تولید شد.

تولید فیلم کوتاه «بی‌خوابی» در حوزه هنری کردستان/به تصویرکشیدن رنج کادر درمان در ایام کرونا

 امین مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: ویروس کرونا از زمان همه‌گیری در سطح جهان زمینه اتفاقات فراوانی گردید که مهم‌ترین آن به نمایش گذاشتن ارزش سلامتی برای انسان‌ها بود که شاید به نوعی از آن غافل شده بودیم.

وی گفت: کادر درمان بعنوان پیش‌قراولان این جنگ سخت مبارزه با این ویروس ناشناخته در حالیکه می‌دانست مسیری پر از خطر و شاید بی‌بازگشت برای آنان باشد وارد میدان شد و تا امروز بیش از 200 نفر از این جانفشانان عرصه سلامت جان خود را فدای سلامتی ملت کرده وبه عنوان شهدای مدافع سلامت لقب گرفتند.

مرادی ادامه داد: جامعه هنرمندان استان از همان ابتدا در راستای ارج نهادن به مقام شامخ این شهداء و همچنین فعالین این عرصه در کنار تلاش برای ترغیب مردم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی تولیدات ارزشمندی را به ثبت رساندند که با توجه به محدودیت‌های برگزاری مراسم‌های هنری و فرهنگی در گستره فضای مجازی منتشر و نقش بسیار ارزنده‌ای را در همراهی مردم و رعایت پروتکل‌ها داشته است.

رئیس حوزه هنری استان کردستان ادامه داد: در فیلم «بی‌خوابی» در مدت زمان 3 دقیقه زندگی یک خانواده کادر درمان به تصویر در آمده است و کودکی که در نبود مادر شهیدش لالایی‌های ضبط شده او را می‌شنود و بخواب می‌رود.

وی گفت: در این فیلم مازیار قبادی، یاسمن جلیلی و نویان مولودی بعنوان بازیگر، علیرضا مرادی فیلمبردار، سیروان خضری و محمد حنیفی دستیاران تصویر، مبین قادری صدابردار، مهیار سلیمی‌صداگذاری، هوشیا قوامی‌مدیرتولید، دستیارتهیه یاسمن‌جلیلی، فرید یاری عکاس، مژگان اسماعیلی‌صداپیشه در کنار مصطفی حبیبی که علاوه بر اتالوناژ و جلوه‌های ویژه در بخش تدوین نیر حضورداشته است سرکوت محمدی را در ساخت این فیلم همراهی کرده‌اند.

مرادی خاطرنشان کرد: نویسندگی این فیلم کوتاه را اسرین محمودی و سرکوت محمدی به صورت مشترک برعهده داشته‌اند و تولید آن به صورت مشترک توسط حوزه هنری استان کردستان و سرکوت محمدی در زمستان سال 99 انجام و تدوین وآماده‌سازی آن در ابتدای فروردین‌ماه جاری به اتمام رسیده و آماده نمایش است.

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان در پایان با قدردانی از تلاش‌های کادر درمان این فیلم را هدیه‌ای به روح بلند شهدای سلامت عنوان کرد و افزود: از تمامی مردم عزیزمان می‌خواهیم تا با رعایت دستورات ستاد مقابله با ویروس کرونا و پروتکل‌های بهداشتی از گسترش موج چهارم ویروس که با جهش‌یافتگی خود خسارت جبران‌ناپذیری را وارد کرده است جلوگیری کرده و امیدواریم به زودی با تلاش‌های دست اندرکاران و تهیه به موقع واکسن در کنار رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط جامعه شاهد مهار این ویروس منحوس در کشور باشیم.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول