اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  کتاب و ادبیات

۱۸ نامه عاشقانه که به مقصد نرسید، رمان شد

رمان «خواب‌های اجاره‌ای»؛ روایت عاشقانه‌ هجران یک جوان از معشوقه‌اش که شرایط پیچیده و تازه‌ای را شکل داده، منتشر شد.

۱۸ نامه عاشقانه که به مقصد نرسید، رمان شد

به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، رمان «خواب‌های اجاره‌ای» نوشته مهدی خادمیان در قالب داستان عاشقانه روانه بازار کتاب شد. 

خادمیان که پیش از این با دو مجموعه شعر «از نوبهار تو خواهم رفت» و «راه خورشید» شناخته شده بود، در تازه‌ترین اثر خود روایتی متفاوت از زندگی جوانی را پیش‌روی مخاطبان قرار داده که سال‌ها از معشوقه خود دور بوده و همین موضوع برای وی، شرایط زیستی پیچیده و تازه‌ای را شکل داده است.

این اثر شامل ۱۸ نامه عاشقانه است که به شکلی ادبی و با به‌کارگیری استعاره‌ها و توصیفات به‌نگارش درآمده است. رمان خواب‌های اجاره‌ای روایتگر گوشه‌ای از تاریخ ایران است که در آن فردی در تنهایی خود و به دور از خانواده، نامه‌هایی را از سر دلتنگی خطاب به معشوقه‌ای می‌نویسد که جایی در کودکی او را گم کرده است و نشانی از او نمی‌یابد تا نامه‌ها را برایش پست کند.

در بخشی از این رمان آمده است؛

نا امید از آمدنت از کنار طاقچه برمی‌گردم و به زندان انفرادی میز تحریر گوشه اتاق پناه می‌برم. سرزمین یک‌متر در هشتاد سانتی‌متری که هرگز به رسمیت شناخته نشد و کدپستی نداشت و هیچ باجه‌ای نامه‌هایت را دریافت نکرد. راستی: تو کجای جهانی؟ که نامه‌هایم را به خط اشک نوشتم به دست آه سپردم.

رمان «خواب‌های اجاره‌ای»؛ در قطع رقعی و ۷۶ صفحه به قلم مهدی خادمیان به رشته تحریر در آمده و توسط انتشارات مشق شب منتشر و روانه بازار نشر شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول