اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

تهمت علیه «بافتینه» و «بافتسان» صحت ندارد/ مدعیان با سند حرف بزنند

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برخی از جریان‌ها با سوء استفاده به دنبال ایجاد تشنج بودند و تهمت‌هایی مبنی بر آزادفروشی را به شرکت‌های پرتلاش بافتینه و بافتسان وارد کردند، بدون اینکه حتی یک برگ سند قابل ارائه داشته باشند گفت: به جای حمایت از تولیدکننده، به جفا علیه آنها سخن نگوییم.

تهمت علیه «بافتینه» و «بافتسان» صحت ندارد/ مدعیان با سند حرف بزنند

حجت الاسلام احد آزادی‌خواه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر در پاسخ به برخی اظهارات علیه شرکت‌های بافتینه و بافتسان اظهار کرد: این دو واحد بزرگ تولیدی در سال کرونایی ۹۹ برای کشور افتخار آفریدند و تبلور عینی حمایت از تولید ملی و جهش تولید در این دو واحد اتفاق افتاد.

وی افزود: کارگران بافتینه و بافتسان توانستند با تلاش شبانه‌روزی صادقانه و بدون هیچگونه انحراف، بالغ بر ۹۶ درصد تولید پارچه ماسک(اسپان باند و ملت بلون) و گان و دیگر تجهیزات پزشکی کشور را تهیه و در اختیار تولیدکنندگان ماسک قرار دهند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این دو واحد به اندازه ۸/۵ میلیارد عدد پارچه ماسک تولید و به قیمت ۱۲۵ تومان در اختیار واحدهای تولیدی قرار دادند و اضافه بر این قیمت هر چه بوده، خارج از بافتینه و بافتسان رخ داده است.

وی با بیان اینکه با این اقدام بافتینه و بافتسان حدود ۶/۵ میلیارد دلار صرفه‌جویی ارزی در کشور انجام شد تاکید کرد: اگر در اوایل شیوع ویروس کرونا کمبود ماسک به وفور در کشور مشاهده شد، اما امروز با افتخاری که سرمایه‌گذار این واحدها آفرید و بدون خروج سرمایه خود از کشور، در خط مقدم جبهه تولید ایستاد تا امروز قحطی و کمبود ماسک در کشور نباشد.

آزادی‌خواه خاطرنشان کرد: مهمترین ابزار پیشگیری از شیوع کرونا همین ماسکی است که در ملایر تولید می‌شود و اعتقاد من بر این است که باید برند شماره ۳ ملایر را به نام "جهان شهر تولید پارچه ماسک" نامگذاری کنیم.

وی ادامه داد: متاسفانه برخی از جریان‌ها با سوء استفاده به دنبال ایجاد تشنج بودند و تهمت‌هایی مبنی بر آزادفروشی را به شرکت‌های پرتلاش بافتینه و بافتسان وارد کردند، بدون اینکه حتی یک برگ سند قابل ارائه داشته باشند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی رویه شایعه‌پراکنی و تهمت زدن را بدون داشتن حتی یک برگ سند، کاری زشت دانست و گفت: بنده بررسی کردم اگر انحراف، مشکل و مانعی در این زمینه وجود داشته باشد، با آن برخورد کنم، اما تاکنون هیچ سندی علیه این دو واحد ارائه نشده است.

حجت الاسلام آزادی‌خواه خطاب به وزارت صمت و بهداشت هشدار داد مراقب رفتارمان باشیم و به جای حمایت از تولیدکننده، به جفا علیه آنها سخن نگوییم.

انتهای پیام/ 89013/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول