اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

استاندار تهران: عقب ماندگی درزیرساخت‌های بهداشت ودرمان مشهود است/ پیشرفت ۲۳ درصدی در ۲۷۶ طرح درمانی

استاندار تهران با اشاره به ۲۳ درصد پیشرفت فیزیکی ۲۷۶ طرح بهداشت و‌ درمان استان تهران، گفت: امروز عقب ماندگی استان تهران در زیرساخت بهداشت و درمان و سلامت کاملا مشهود است و این استان در پایگاه های سلامت خانه بهداشت و پایگاه های اورژانس استان تهران کم برخوردار است.

استاندار تهران: عقب ماندگی درزیرساخت‌های بهداشت ودرمان مشهود است/ پیشرفت ۲۳ درصدی در ۲۷۶ طرح درمانی

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران ظهر امروز در جلسه بررسی زیرساخت‌های بهداشتی استان تهران اظهار کرد: امروز عقب ماندگی استان تهران در زیرساخت بهداشت و‌ درمان و سلامت کاملاً مشهود بوده و این استان در پایگاه‌های سلامت خانه بهداشت و پایگاه‌های اورژانس استان تهران کم برخوردار است.

وی ادامه داد: وضعیت خانه بهداشت به ازای هر ۱۰۰۰ نفر ۲۸ صدم درصد در استان تهران و در شاخص کشوری ۸۶ درصد بوده همچنین در مورد خانه بهداشت شهری هم اختلاف بسیار فاحش است و به ازای هر ۵۱ هزار نفر یک خانه بهداشت در استان داریم.

استاندار تهران عنوان کرد: تعداد ۲۷۶ طرح درمانی توسط سه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، ایران و‌ تهران در حوزه بهداشت و‌ درمان در استان‌ تهران تعریف شد که متأسفانه در مجموع ۲۳ درصد این طرح ها پیشرفت فیزیکی دارند.

محسنی بندپی سپس با بیان اینکه بالاترین حجم خدمات به مراجعین در سطح ملی را در بیمارستان‌های تهران رقم می‌خورد، خاطرنشان کرد: بالاترین جمعیت اتباع خارجی و همچنین بالاترین درصد سکونتگاه‌های غیررسمی را در استان تهران شاهد هستیم و همین موضوع نشان می‌دهد که زیرساخت‌های بهداشت و درمان تهران به هیچ عنوان با جمعیت این استان تناسبی ندارد.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول